And so the lion fell in love in the lamb

Nyss ätit prinsesstårta och eftersom pappa fyller år idag.
Väldans gott ^^

Annars har eftermiddagen/kvällen varit lugn.
Fixat en födelsedagspresent till marcus har jag också lyckats göra :)

16.58

Hemma igen efter att ha varit iväg hela dagen inprincip :P
Först imorse var jag i Lund med pappa. Gick bra hos örondoktorn. Provade
apparat och sådant där skoj ^^ Så nu får jag hem en sån den 25 september tror
 jag det var. Sen gick vi och hälsade på morfar :)

Efter det körde vi till Löddeköpinge och letade efter bygggrejjer till pappa.
Dock hittade vi inget där så blev att v körde till landskrona och köpte istället.

Sen hem och ut med hunden. In till Gina Tricot i Hbg och byta jeanslegginsen,
hem igen och ut med hunden igen :P

Träffade Louise och Elli utanför affären. Stod och pratade
 i en halvtimme typ. eller något sånt ^^

"She`s freaky and she knows it"

Uppe & vaken.
Inte så trött som jag trodde jag skulle vara igår, vilket är skönt :P

Ska vara nere i Lund 10,00 och kör härifrån vid en 09,00 tippar jag på.
Om inte pappa får larm före 07,40 dvs och jag får ta tåget ^^

Sen fyller pappa år idag också. :)


Nu ska jag äta upp mackorna samt fixa till mig :)

Justin Timberlake - Lovestoned/I think she knows

god natt

suttit och kollat på Sagan om konungens återkomst.
Dock insåg jag att den håller på till ca 01,00 och så länge kan jag inte vara uppe så
satt mig här en sväng istället ^^
Har ju sett filmen förr så vet hur det slutar iallafall :)

Imorgon ska jag upp vid halv 7, ska vara hos doktorn i Lund vid 10,00 så det blir
upp tidigt, skönt pappa skjutsar iaf :)


det där med rätt storlek ^^

Undra vad jag tänkte i förrgår när ajg köpte jeansleggins i stl xxs.
 får dom inte över låren. haha undra om jag ens tänkte alls? ^^
Får åka och byta dom imorgon eller på tisdag :)

Candyman



http://www.youtube.com/watch?v=DdygrRU1HqU



Den är bra den xD


Bilder från veckan och helgen :)

 

Assos har rätt rolig sovstil ibland, Suddig bild eftersom jag inte hade igång blixten :P





Sara kränger på mcdonalds, som vanligt :P




Sara & Ahlin gungar i stadsparken :P


She’ll be on covers over the world

Hemma i Glumslöv hos päronen igen.
Dom ska dock bort (mamma på internat med jobb och pappa jobba dygn) så jag är hemma själv
ikväll och inatt. :)

Ska hem till mormor i eftermiddag och höra om hon kan fixa ett par jeans som gått sönder lite, bra
med mormor som kan sy :D Sen tänkte jag bada hunden också så han blir ren.

Igår var jag som sagt med Ahlin och Sara nere i stan en sväng. Trevligt Trevligt. Sen på kvällen
åt jag och marcus tacos samt äppelpaj som jag bakade. den var dock inte helt klar än så det blev typ
att vi åt en halv tallrik sen kunde vi inte äta mer ^^ för mycket socker också. haha :P


Sean Kingston - Fire burning dancefloor

Stan och fika på Ebbas :)

Lördag och jag ska snart ner till stan för att fika med Ahlin och Sara.
Assos hänger också med ^^
Igår kväll tog vi det lugnt här hemma hos marcus. Kollade på Sagan om Ringen :)
Ikväll är det andra filmen så den ska jag se =)


Tar med kameran till stan idag så kommer bilder från dagen i eftermiddag =)

13.29

blev ingen direkt långis i skogen men var ute 40 minuter ungefär iaf =)
Just nu sitter jag och kollar runt på olika sidor samt funderar på att ta en skål med fil och kelloggs =)

Fredag

Fredag och jag ska strax åka till skogen med hunden tror jag. :)
Skönt väder ute, eller ja. Mulet men det är bra skogsväder iaf :P

American superstar

Marcus är på träning och jag tittar tv, ska snart hoppa in i duschen :)
Dagen har varit lugn. Var nere i stan och köpte månadskort som sagt sen nu vid 5 tiden
åkte vi ner och åt kina mat, väldans gott =)


Dagens låt: Flo Rida - American superstar

Gina har fina mössor

Så det får nog bli en sväng dit nästa vecka  :P


torsdag

Torsdag och jag ska snart ta hunden och åka ner till Knutan så jag kan köpa mig
ett månadskort. I eftermiddag får vi se vad som händer. Jag funderar på att städa iaf :P



true blood

Mått småilla hela dagen typ. Drygt som sjutton.
Men har iaf varit ute i skogen med hunden en timme så han fick en ordentlig runda.
Gömde godis också lite här och var så han fick använda näsan = glad assos :P

Resten av dagen blir lugn :)
Ikväll börjar true blood på svt ju. Vampyrserie och sånt gillar vi (jag) ^^

2½ män

Dagen har varit lugn. Nu ligger jag och kollar på 2½ män på tv.
Det är nice :) Ikväll/inatt är det dubbelavsnitt av Paradise Hotel. Väldans najs. haha :P

Imorgon förmiddag ska jag hem till Glumslöv och hämta Assos så ska han vara
stadshund några dagar =P


tisdag

Igårkväll var vi på kalas hos marcus kusin i Klippan. Trevligt Trevligt.
Var väll hemma vid 11 någonting, sen somnade jag ganska snabbt ^^

Enda jag vet som händer idag är att vi ska till Ica och handla. Sen får vi se vad dagen bjuder på :P

"Luktar dom?"

 Gick upp vid 9 och sen dess har jag hunnit äta frukost
samt varit ute med hunden en timme :) Nu blir det strax ett bad.

En rätt rolig sak hände igår när sara och jag gick runt i stan före bion började.
(vi hade typ 1,5 timme att fördriva tiden på så vi gick runt över hela söder typ. haha
men iaf. Så när vi gick där och snackade så kom det fram en kvinna på ca 50år, räcker fram
en bukett blommor och frågar mig "Luktar dom?" snäll som jag är så luktade jag ju på dom
och "ja, dom luktar" får hon som svar. vad hon gör då? jo hon säger tack och fortsätter gå :P
haha skumma typer det finns :P

Sen var jag och Sara först in i bio salongen, fräsigt värre :p





Sara & Jag på bion, att sara leker pittögd märkte jag nyss :P

Hemma igen

Filmen var väldans bra faktiskt. Och det säger jag inte bara för att
Brad Pitt är med i den :P
Min mage mår dock mindre bra efter mcdonalds samt godis. Men men ^^
Nu ska jag sova så jag kommer upp i tid imorgon xD

Bio time

haha och det blir bio ikväll med Sara :)
Vi ska se den nya med Brad Pitt, dvs Inglorious basterds.
Hoppas den är bra :P
Nu ska jag ut med hunden sen måste jag hoppa in i duschen.

Söndag.

Hemma hos föräldrarna igen.
Har varit med Fredde och Hanna hemma hos farmor och farfar i landskrona på lunch.
Fast middag är väll snarare rätt ord. ^^ champagne, tårta och allt :P
Nu har fredde och hanna åkt hem till Västerås igen dock.

Resten av dagen blir lugn tippar jag på. Ska tvätta osv så jag har rena kläder när jag
åker hem till Marcus imorron igen ^^


Bilden är från i torsdags när jag & Ahlin fikade på Ebbas :P




Assos var med en dag han också :p

Saturday night

Blev varken träning eller ner till stan idag. Lugn dag hemma, fast
sånna är bra dom också. :) Nu är marcus på jobb och jag tittar på "Den gröna milen"
Väldigt bra film faktiskt och Tom hanks är bra så ännu ett plus där. :p

Imorgon ska jag hem till mamma och pappa i Glumslöv så  då hamnar bilderna jag tog
när jag och Ahlin var i stan på datorn också =)

Lördag

Klaset igår var trevligt.
Var hemma hos Marcus igen runt 22,00 :)
Idag ska vi träna (gymma, HEJ träningsvärk imorgon ^^), sen ikväll ska vi ner i stan
och titta på tävling med free runners =)

20.55

Sådär. hamna man framför datorn igen :)
Det var trevlig i stan med Ahlin. Dock jobbade inte hon som Sandra skulle träffa så
det blir att jag går med Ahlin ner i stan imorgon förmiddag igen så hon slipper gå själv. Assos får också följa
med dagen till ära ^^

Efter stan så tog jag det lugnt här hemma hos marcus och sen åkte vi till Max och köpte Nacho burgare.
Väldans gott  :P Sen tog jag en runda med Assos samt klippte hans klor när vi kom in och nu ska jag hoppa in i duschen :)

Glumslöv & Ebbas fik.

Hemma i glumslöv för att lämna hunden.
Dock kommer han in till stan igen ikväll för att sen åka hem imorgon igen.
Anledning: Snickare här hemma imorgon hela dagen som ska byta fönster och grejjer. :)

Idag blir det en sväng med Ahlin på stan, hon ska inom sin praktikplats och lämna papper
samt fråga när hon kan börja. Sen ska vi fika på Ebbas :)

And so the lion fell in love with the lamb

Marcus åkte nyss till jobb.. Och jag tänkte kolla film. ^^
guess vilken. haha var faktiskt ett tag sedan jag såg Twilight nu. Så jag skyller på det ^^
Sen vid tio i tolv är det danska paradise hotel som också är helt okej. Får se vad det blir :P

Full rulle.

Packar och har mig.
Sen att jag tar med mig mer än jag behöver - som vanligt. Är en annan sak :P

And so the lion fell in love in the lamb

Effektiv morgon vill jag lova.
Gick upp vid 08,20. Sen dess har jag hunnit vara ute med hunden 2 ggr, borstat genom honom och klippt 
tovor,   Samt att jag har hunnit äta frukost och fixat så rummet är hyffsat rent
 nu när jag ska hem till Marcus igen :)

Nu ska jag kolla runt lite sen blir det ett bad =)

bok.

Det blev en sväng inom biblioteket, lånade "Mias Systrar"
Eftersom jag läst dom andra tre böckerna om Mia (Gömda, Asyl samt Mias hemlighet) så är det väll
lite krav på att man måste läsa denna också. Tror dock den kommer vara lika bra som dom andra :)

.



Nu ska hunden få mat sen blir det att gå en runda :)

Måndag :)

Hemma i Glumslöv igen, ska dock  hem till älsk imorron igen :)

Kom precis in med hunden efter att ha varit ute i 40 minuter.
Tråkigt att det blåser en massa bara. Men Men. :P
Nu ska jag kolla runt lit eoch sen så ska jag skriva ut CV och grejjer så jag kan söka jobb
med det senare idag :)

uppdatering

Blir inte twilight.
Scary movie (allra första tror jag det är) började nyss på femman så blir
att kolla på den istället :P

And so the lion fell in love with the lamb

Bröllopet var trevligt :)

Tittade nyss på The Village som gick på femman och kan inte säga annat
än att det är en skum film. faktiskt :P

Nu blir det dock Twilight ^^ Var faktiskt ett tag sedan xD

Bilder från idag :)



Sandra sitter vid McDonalds och kollar på någon som stod i kön.
Om jag inte minns fel så var det på en partyklädd tjej och hennes kompis som var militärklädd typ :P




Sara sitter och väntar på bussen hem :)



Blev nöjd med håret. Det slitna försvann :) Sen var frissan snäll och gjorde
lockar i det xD

And so the lion fell in love with the lamb

Gick bra hos frisören i morse. :)
Sen efter det träffade jag Ahlin & Sara en sväng i stan. Dom gick och pratade
i affärerna där dom ska ha praktik och jag följde med som sällskap =)

Resten av dagen har varit lugn. Marcus är och jobbar nu och jag funderar på att sova faktiskt.
Imorgon ska marcus kompis gifta sig så då blir det bröllop för hela slanten :)

And So the lion fell in love with the lamb

Torsdag kväll eller natt kanske man säger såhär dags?
Ska sova snart iaf, upp vid 07,00 för jag ska va i landskrona vid kvart i tio
och klippa mig. Najs Najs, äntligen åker det slitna håret bort :P

Idag har det faktiskt hänt en hel del grejjer.
Jag har varit hemma i Glumslöv och hämtat mitt nya uttagningskort, samt varit på banken och fixat.
Sen åkte jag och Marcus till väla för att köpa kostymbyxor till honom :)

Nu kollar jag på Navy Cis och ska som sagt snart sova :P

Onsdag.

kom precis in med hunden efter att ha varit ute 45 minuter.
Skönt väder att gå i idag faktiskt. Inte för varmt och inte för kallt, utan lagom xD

Egentligen skulle ju Fredde & Hanna komma ner över helgen men det blev inget. Så
igår färgade mamma håret på mig så det är gjort och det blev bra så jag är nöjd :P
Sen på fredag ska jag till frisören och klippa topparna som är mer sletna än ja jag vet inte vad.. :P
Men det blir nog bra det med, sålänge dom inte tar lika mycket som hon på Familia gjorde förra året
så är jag nöjd ^^

Nu blir det strax duschen sen ska jag packa och fixa så det är klart
tills jag ska hem till Marcus i eftermiddag :)

15.31

Blev att vi åkte inom farmor och farfar en sväng och sa hej
efter att jag varit på Ams :)
Sen har jag varit ute med Assos och nu sitter jag bara och tar det lugnt :)
ska starta en maskin tvätt också så det är gjort tills imorron =)

Tisdag

Nyss ätit frukost, frallor is the shit :)
Nu när pappa har ätit frukost blir det att åka in till Landskrona.
Jag ska inom arbetsförmedlingen en snabbis sen är pappa schysst och skjutsar så jag
slipper ta bussen fram & tillbaka xD

22.14

sitter och nördar runt på facebook. ^^

Ska med mamma in och hämta pappa på tågstationen i Landskrona om 1½ timme typ,
najs najs. sen blir det väll sängen efter det :P

.

Pappa kommer visst hem redan ikväll/inatt.
Trevligt värre, får jag min kameraladdare ännu snabbare :P

Brüno

Igårkväll åt vi först kina mat nere i stan och sen blev det bio, Brüno.
Rolig film, dock rätt sjuk om man tänker efter men ja. Han är ju som han är ^^
Men jag kan iaf tipsa folk om att se den =)



Nu är jag hemma i Glumslöv igen. Idag blir det lugnt här hemma, sen imorgon ska jag
in på arbetsförmedlingen och få ett papper signerat så jag kan skicka det till försäkringen och
sen få pengar igen om 2 veckor. Sen imorgon kväll/natt kommer pappa hem från schweiz och jag får
min kameraladdare xD


Söndag

Lugn dag idag.
För tillfället letar jag som en galning efter mitt uttagningskort som ligger här hemma
någonstans. dock vet jag inte var vilket är jobbigt..
Nyss dammsugat och så, så nu är här snäppet renare iaf :P

lördag



Assos är i Hbg nu också. Mysigt värre. :)
Marcus har åkt till jobb och jag har nyss varit ute på sista rundan med Assos.
Nu blir det antingen tv eller om jag läser resten av Twilight boken. Återstår att se ^^


Fredag natt

Stan idag med Sara och Ahlin.
Sara lyckades eventuellt få praktik plats hos Gina Tricot. Skoj för henne :p
Åt kina mat gjorde vi också, lika gott som vanligt.

Fler än jag som märkt att det KRYLLAT av nyckelpigor idag?  :P

Nu ska jag fixa lite här hemma sen blir det väll att läsa halva natten precis som igår :P

01.03

Det blev väla idag istället för stan, sen tar vi en vända på stan imorgon istället :P
Enda onödiga som fick följa med hem idag var en kofta, DOCK så var den på rea och kostade
faktiskt bara 50kr ^^ Rea is the shit :P

Nu sitter jag och pratar med Ahlin på msn samt funderar på att lägga mig och läsa en sväng.
Dock är risken att jag är vaken 2 timmar till om jag läser men men.
Bra bok så det är de värt :P

torsdag

I eftermiddag blir det stan med Ahlin & Sara :)
Men nu: Frukost ^^

14.34

Så har man fått i sig lunch också.
Mat som blev över från igår, gott iaf :)


Nu: Ut och läsa i solen ^^

onsdag

Underbart väder ute idag. Sånt gillar vi :P

Har redan hunnit vara ute på långis med hunden samt ätit frukost.
Sen nu tänkte jag gå ut i trädgården och försöka få färg, man får ju passa på
när det väl är sol och varmt här hemma =)


I eftermiddag blir det att åka hem till Marcus :)

gamla bilder.

Haha sitter och kollar på en massa gamla bilder jag har på datorn.
Mesta är ju från Svalöv och dom tre åren, samt fester hit & dit men även från
när jag och Louise var i Västerås 2007 i maj någon gång tror jag det var :P
Alltid kul att kolla på sånt faktiskt :P



                    Jag & Louise på Sturups flygplats ca 07,00 på morgonen. Före avresa till Västerås :)
slutet av maj, 2007




Jag & Sandra/Penis hemma hos Emma när hon fyllde 18 i juni 2007 :P



Sandra, Jag och Sandra på Åstorps stationen sommaren 07 =)




IIH!

Nu längtar man ännu mer efter fjärde filmen ju! :P

http://www.youtube.com/watch?v=1l71UXPtBng

Tisdag

Idag händer inte så mycket vad jag vet.
Bara ta det lugnt. Funderar på att städa garderoben. Det behövs ^^

god natt.



Dags att sova :)
(dock utan hund i sängen som tur är :)

20,09

Intervjun gick bra (tror jag? ^^) han skulle ringa i slutet av denna veckan/början av nästa
och säga hur det blir.

Efter det åkte som sagt mamma och jag till Ullared..
Enligt hemsidan var där 0 personer i kö för att komma in. Skönt tänkte vi, men
tji fick vi, tog halv evighet att hitta parkering först eftersom det kryllade av folk,. Dock
gick det hyffsat snabbt att komma in. Sen att det var en miljon människor inne på Gekås hör inte hit ^^

Hittade iaf lite smått och gott =)


Nu blir det snart mat sen blir resten av kvällen lugn :P

.



Blir eventuellt att jag och mamma åker till Ullared efter arbetsintervjun idag ^^

Måndag

Måndag och det regnar.. svensk sommar som sagt ^^

Helgen var bra, i fredags var det ju inflyttningsfest hos carro och lenny, sen lördagen
var lugn borsett från snabb shopping :)  samt att jag lyckades låsa mig ute från
marcus lägenhet på kvällen/natten. Väldigt smidigt att låsa in nycklarna i tvättrummet.
Verkligen, eller inte ^^ Allt löste sig iaf, som tur var :P

Idag blir det arbetsintervju om en timme i Landskrona.
Hos City Mail i landskrona.  JP goes brevbärare ^^

Lördag

Igår var det inflyttningsfest hos Carro & Lenny i Kvidinge. Trevligt.
Synd dock att typ hälften av folket inte kom, men men. Vi som var där
hade skoj iaf :P

Jag, Ahlin, Emma och Sara tog bussen hem vid 01,11. typ.
Var hemma vid 02,00. Lagom :P

Sen idag har jag varit på väla en snabbis. Insett att shopping går bäst
när man inte planerat det i förväg :P
Fick med mig hem en hel del grejjer iaf, rea gillar vi =)

Nu: Titta runt lite sen diska och sen efter det tv =)

RSS 2.0