She’ll be on covers over the world

Hemma i Glumslöv hos päronen igen.
Dom ska dock bort (mamma på internat med jobb och pappa jobba dygn) så jag är hemma själv
ikväll och inatt. :)

Ska hem till mormor i eftermiddag och höra om hon kan fixa ett par jeans som gått sönder lite, bra
med mormor som kan sy :D Sen tänkte jag bada hunden också så han blir ren.

Igår var jag som sagt med Ahlin och Sara nere i stan en sväng. Trevligt Trevligt. Sen på kvällen
åt jag och marcus tacos samt äppelpaj som jag bakade. den var dock inte helt klar än så det blev typ
att vi åt en halv tallrik sen kunde vi inte äta mer ^^ för mycket socker också. haha :P


Sean Kingston - Fire burning dancefloor

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men vad har hänt med din design, eller är det min dator det är fel på?

2009-09-04 @ 15:34:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jepp, det var min dator, för så fort jag hade skickat kommentaren kom det upp rätt bild.. Konstigt!!

2009-09-04 @ 15:35:03
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0