If you're not the one.

'Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
'Cause I love you, whether it's wrong or right
And though I can't be with you tonight
You know my heart is by your side.

Daniel Bedingfield - If you`re not the one


Boy, I`ve never loved no one like you.

Sov från 8 till halv 3.
Det behövdes vill jag lova. Efter att ha sovit 4 timmar utav cirka 48..
Inatt blir det jobb igen sen är tre nätter i rad över. Sen är det onsdag och torsdag natt
med, efter det inget mer vik på KK.. denna sommaren har gått fort!

På onsdag börjar skolan med. Semidistans, så det blir skönt. Ska bli kul att
träffa folk från klassen med igen!

Dagens låt: Edward Sharpe & the magnetic zeros - Home <3


Breaking dawn

81 dagar kvar!


3 år senare..

För tre år sedan var vi på kolmården med skolan.
Trevlig resa om vi bortser att jag blev av med busskort, legitimation och bankkort.

Idag ringde dom från Kolmården och sa att dom hittat mina saker. Samt att dom kunde skicka det om jag ville.
Alltså, i tre år har mina saker legat någonstans på Kolmården och dom har hittat det först nu.




Min teori är att sakerna legat någonstans inne i varghägnet och att dom nu har haft storstädning där.


Mölle/Kullaberg










Onsdag

Det är förvirrande när man jobbar helg sen natt på måndagen.
Man blir förvirrad av vilken dag det är. Men idag är det iallafall onsdag..
Det har jag firat med att tvätta..


Snart blir det iallafall långrunda med hunden!

Dagens låt; Cee lo green - what part of forever. <3


Magiskt.

Sitter och lyssnar på Håkan såhär en timme före det är dags att åka till jobb. 
Håkan är magisk och har alltid varit. Kommer alltid vara.
Det är han och Mando diao!



Magiskt.

Sitter och lyssnar på Håkan såhär en timme före det är dags att åka till jobb. 
Håkan är magisk och har alltid varit. Kommer alltid vara.
Det är han och Mando diao!



Magiskt.

Sitter och lyssnar på Håkan såhär en timme före det är dags att åka till jobb. 
Håkan är magisk och har alltid varit. Kommer alltid vara.
Det är han och Mando diao!



Jag vill inte till 100 olika städer i Usa.

Jag vill dock sätta min fot i fyra olika delstater varav 3 stycken börjar på A..




22 Augusti 2011

Filmen igår var bra.
Riktigt bra, det var en typisk "Johanna film".. Dock gillade jag inte riktigt Lisa Kudrows roll men men.
Man kan inte gilla allt här i livet.

Jobbar natt idag så denna måndagen blir lugnare än lugn.
Ska försöka sova en timme eller två sen i eftermiddag.


Movie time!

Och eftersom jag ska jobba natt imorgon är planen ikväll att vara uppe så länge som möjligt.
Därav har jag nu planerat att se "The other woman". Någon sa att den var sorglig
så det skulle inte förvåna mig om jag sitter och gråter om en stund.. haha




Spirit fingers?


Man bara måste älska tystnaden och stämningen som uppstår
när ett manligt kassabiträde säger 3 gånger på 5 minuter att han har "magical fingers".

H&M Vet vilka karlar man ska anställa dom! haha


vad det hela handlade om?
Att chippet på mitt kontokort krånglade..


Bebis i kungafamiljen

jaha.
Nu är tydligen Victoria gravid (kul för dom :) Sen läser man på msn.se att modern mår bra
alltså, enligt
www.hd.se ska hon föda i mars nästa år. så hon är bara i 2 månaden. Då märks det för tusan knappt att man är gravid..

 


.

Gårdagens utgång blev lyckad.
Inte super mycket folk ute, men vi hade kul endå. Vilket är huvudsaken!
Förfest här hemma, fullt ös medvetslös typ. Sen blev det Utposten och Cardinal.
Jag hade på mig mördarskorna som ger mig skoskav deluxe. Så blev att jag gick barfota genom halva stan
hem inatt typ haha



Babbi drack smirnoff till donken mat före!



Fest på min balkong!



Dans på cardan.




.

Ledig 3 dagar nu.
Fattar ni? Tre dagar jag kan sova ut på och bara slappa. woho!


Måndag

Och inatt har jag fått mitt första myggbett för den här sommaren.
Känns nästan lite imponerande att jag inte har fått något förrens nu, samtidigt
som det känns dumt..

Jobb mellan 07.00 - 15.30 idag sen ledig i tre dagar!


.

Blev ingen utgång ikväll pga diverse olika saker.
Men men, man kan inte ha lyckad utgång varje gång..
Vi hade iallafall trevligt här hemma tidigare ikväll.






Fredag

Planen var först att jag skulle vara ledig idag.
Men sen blev folk sjuka så jag ska jobba extra. Vilket är bra
för då klirrar det extra i nästa löning. woop woop.
Ikväll blir det utgång med brudarna!


Vardagslyx!



Man får passa på att göra frukosten extra lyxig mitt i veckan när man är ledig!


let's make sweet love now or you`ll be sorry for the rest of your life.


It's just a little meditation on the future of our own past
You've always been my inspiration
From your first look to your very last glance
Would be a shame, would be a tragedy
To drown our love down in the dark sea
Let's talk it over, let's make a deal
Let's leave all these trash behind
You know how I feel

Let's make it up, let's make sweet love now
Or you'll be sorry, sorry for the rest of your life


Mick Jagger feat Dave Stewart - Let`s make it up.


.

Jag kände mig liksom tvungen att köpa dom.
Sen att jag lär bryta både ett eller två ben tar vi senare..



200 kronor på Bianco.


the rose.

Some say love it is a hunger
an endless aching need
I say love it is a flower
and you it's only seed


Minst 4 stjärnigt ska de va!

Jenniefer: Vill du med och bo i min mormors stuga utanför simrishamn en helg i september!?
Jag: Mnjaa jag kommer bara om där finns jacuzzi, bastu och massörer..
Malin: Haha du skämtar?
Jag: Nej...


Fina flickor!


Fredag

Jobb 14,00 - 21.30 sen utgång i Helsingborg med Jenniefer & Malin. woop woop!


Fire & Ice

Some say the world will end in fire; Some say in ice.
From what I've tasted of desire, I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice, I think I know enough of hate
to say that for destruction ice.
Is also great And would suffice.


I`ve got it!

Vaknade 1 minut före larmet skulle ringa.
Vilka skills jag ligger inne med för tillfället!


Onsdag

Augusti månad redan!
Snart höst för bövelen.. Well, vi lär välkomna den med öppna armar i vilket fall som.
I helgen har det varit full fart. Från torsdag till igårkväll. Love it!
Riktigt lyckad helg samt bra start på veckan må jag lova.

I eftermiddag & ikväll blir det jobb. Nice Nice!




Bra drag på Joddla med siv i lördags.


RSS 2.0