Flyttpackning!

Torsdag och jag är ledig!
Dock ska det sista inför flytten (imorgon) packas och
jag inser att jag skulle behöva minst en flyttlåda till.. Det är nu man skulle haft massa
gamla skokartonger och sånt trams att fylla med saker ^^

Jobb

Söndag och jag ska jobba i eftermiddag/ikväll.
Trevligt Trevligt!
Flyttar om 5 dagar och mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Alternativt ett tredje världskrig.
Dock tänker jag inte städa före jag flyttar. Eftersom allt kommer bli kaos när jag packar det sista på torsdag endå så
jag får helt enkelt finna mig i att bo i ett bombnedslag ett par dagar. haha
Jobbar hela denna veckan som kommer nu. Enbart en ledig dag. Så det blir full rulle med jobb & flytt.
But I like it!


Gottegris? vem? jag?


Hur mycket midsommar är du?

Och med tanke på att det är midsommarafton imorgon
tyckte jag detta test passar in idag!


Stort test - hur mycket midsommar är du?


Vilken är din favoritmusik?
A. Tysk eurotechno.
B. Allt med Tommy Nilsson.

Vad är din favoritmat?

A. McDonalds.
B. Matjessill.

Vem är ditt frikort?
A. Marilyn Manson.
B. Thomas Ledin.

Vad brukar du göra när du får en stund över?

A. Gå igenom bilderna på min iPhone.
B. Dricka Prips Blå på en solvarm klippa tillsammans med mina tjugo närmsta vänner.

Vad ser du helst på?
A. TopModel.
B. Solnedgångar.

Vad brukar du ha under huvudkudden?

A. Näven.
B. Sju sorters blommor.

På fester brukar du spela?
A. Svår.
B. Dragspel.

Vad hittar man mest troligt i ditt hår?
A. Mjäll.
B. En blomsterkrans.

Om någon säger "spanska jordgubbar" så säger du?
A. Gott.
B. FEJK!

Vad hoppar du helst över?
A. Städningen.
B. En gärdsgård.

Vad dansar du helst?
A. Inte nykter.
B. Kring en stång.

Flest A
Det är ytterst lite midsommarblod som flyter i dina ådror.

Flest B
Du är själva sinnesbilden av midsommar.


Holy roly, me, oh my, you’re the apple of my eye

Jobb ikväll (14.00 - 21.30).
Före det tänkte jag springa in på H&M`s rea och se om jag något skoj! 


Det får regna bäst det vill!

Regn regn och blåst. Men det gör ingenting eftersom jag jobbar kväll idag (14,00 - 21.30).
Så då kan vädret vara hur dåligt de vill haha.
Dock får det gärna vara uppehåll vid halv 10 när jag ska ta mig hemåt..


Jag saknar mina röda dagar..

Pappa (till mamma): Du har ju riktigt fin hårfärg nu!
Mamma: Taack!
Jag: Mamma jag ska färga mitt hår rött!
Mamma: Nej! Du har fint nu ju. Färga inte det.
Jag: Jo jag vill ha rött hår igen..
Mamma: Du har fin färg nu..
Jag: Till hösten ska jag färga det. Till hösten. 

Tydligen får ja ginte bestämma hårfärg själv, trots det att jag är 22 år och flyttar hemifrån om 11 dagar.
Men nu är det officiellt iallafall. Till hösten blir jag rödhårig igen! haha

 


Varför spara på massa onödigt trams?

Rensat garderoben inför flytten (13 dagar kvar woop woop) och här har ni resultatet av hur det blev efter.



Jag menar, varför ska man spara på massa kläder som man endå inte använder?
Nu får jag leva i samma 10plagg året om istället..


* Känn ironin av texten ovanför. Alla andra kläder ligger i flyttlåda.

Jag kan dock Sverige bra!

Vän: Jag ska till Kiev på torsdag.
Jag: Vad kul! Kryssning?
Vän: erhm det ligger mitt i landet..

Jag borde öva på mina geografi kunskaper en smula känner jag!


.




Söndag

Gårdagen blev ganska flippad men riktigt lyckad.
(jag och Annika kom dessutom fram till att det blir ganska livat varje gång
hon jag och sandra är ute). Men vi har skoj så det är helt klart värt det!

Nu blir det en runda med hunden sen får vi la sa.

11 Juni 2011

Skolavslutningen igår gick bra.
Idag blir det chill och sen i eftermiddag/ikväll ska jag och mamma iväg på 4 studenter..
Lär rulla hem ikväll efter all mat som lär ätas. hahaha


Fina blommor i klassrummet. Dock luktade dom väldans mycket..



Zarah, Alexandra, Iren & jag under frukosten!



Cider på Tycho efter skolan!



Fest hos Maria på kvällen :)


the end is not near, it's here.

Skolavslutning idag då. Ska träffas klockan 10,00 och jag gick upp 06,15...
Vet inte riktigt hur jag tänkte igårkväll när jag satte larmet på mobilen på 06,00 men men
Nu är jag iaf uppe och har duschat.
Det är rätt kul, för 1½ år sen satt man och tänkte "Vad skönt när vi är färdiga om 2 år". Nu 1½ år senare är 5
i klassen helt färdiga, eftersom vi läst in andra kurser samtidigt. Så nu tänker man "var tusan har tiden tagit vägen?!" Men vi är färdiga och jag är glad!


Större delen av klassen på klassfest hos Pia i tisdag :)


Planen för avslutningen var Brännboll samt frukost.
Dock lär det inte bli någon brännboll som jag hoppats på eftersom vädret
är allt annat än skolavslutningsväder...


Tisdag

Det är väll typiskt. Det har varit sol och varmt nu hela helgen (eller ja nästan en vecka!)
sen just idag är det mulet och svalare. Bra timing av vädret eftersom vi ska ha klassfest och grilla ikväll.
Dock kan jag nästan tycka det är skönt att det var rejäl åska inatt, eftersom det går att andas ute nu igen haha.


Idag blir det in till Landskrona och fixa hemförsäkring sen ikväll blir det som sagt grillning med klassen hemma hos
Pia i Asmundtorp!


Breaking dawn

Och efter att ha sett trailern till Breaking Dawn blev min måndagskväll ännu bättre!
Plus att det är åska påväg nu (hör muller) så det lär inte vara 500grader inatt. Skönt!

You just have to love him!


Lördag

Varit iväg halva dagen samt legat och solat ute i trädgården.
Underbart väder! 

Nu blir det gå en runda med hunden och sen käka.
Ikväll blir det utgång med Sandra och Annika.
Skoj som tusan!


Fredag

Jag ska vara helt ärlig nu.
Man tappar lusten att sitta inne framför datorn och uppdatera
bloggen när det är sol och fint väder ute..
Dessutom är jag bara ledig nästa vecka med sen börjar jobb så jag
passar på att vara ute i de fina vädret nu så mycket som möjligt.
Men håll ut!
På tisdagkväll lär det uppdateras här med bilder efter "poolpartyt" hos Pia!


RSS 2.0