Valborg

Valborgsmässoafton idag och det firas ikväll med en rejäl utgång i Ängelholm.
Som jag skrev igår ska Sandra bjuda på aphjärna. El mucho intressanto!

Nu på förmiddgen har jag varit iväg och handlat nya skor. Det behövdes vill jag lova. Ett par "Ut och festa skor" är inte heller så skoj, nä tacka vet jag variation!



Fredag

Fredag idag vilket innebär ledig dag. Sköönt!
Idag blir det bara lugnt (vad jag vet än så länge) Sen imorgon
blir det utgång i Ängelholm med kvinnorna från Åstorp!

Sandra ska bjuda på aphjärna. Så det kan bli en ytterst intressant kväll.



Bild från google.


28e april

Ingen uppdatering igår jag vet. Dock fyllde jag år så ja där har ni orsaken.
Sen idag har jag massa plugg att ta itu med så ja.. Im a busy woman! :P


Jag känner mig redan snyggare och smartare!

Det sägs ju att man blir snyggare ju äldre man blir.
Även att man blir klokare ju äldre man blir.
Alltså kommer jag bli både snyggare och smartare imorgon eftersom jag fyller år då!




Liten Johnnie Puma


I hope you don`t mind



Måste bara tipsa er om Ellie Gouldring (om någon nu missat henne?)
RIKTIGT bra röst det där!

Måndag

Idag blir det åka och kolla på lägenhet med morsan.
Håll nu era tummar och tår för att den är fin/fräsch samt att jag får den ^^


påsk

Fredags: Släktmiddag här hemma och firade påsk :)
Lördags: Tog det lugnt hela dagen inprincip (solade en massa) Sen på kvällen blev det utgång med gamla
klasspolare, sen träffade jag Babbi mfl. nere i stan eftersom Babbi fyllde år den 21e och därför blev firad igår. 
Lyckad kväll! 
Söndag: Ängelholms Hembygdspark med syrran + barn. Sen grillning hos moster med familj nu på kvällen :)
  

Där har ni min påsk gott folk!


memory

WE ALL HAVE 3 ADDRESSES MEMORIZED...
1. Your own address
2. Your best friend's address
3. P Sherman, 42 Wallaby Way, Sydney.


The Rite





Har kollat på Ritualen med pappa och syrran.
Och om vi säger som såhär, för att vara 74 år så är Hopkins i väldans bra form!


Skärtorsdag

Skärtorsdag idag, får väll se om någon påskkärring kommer och knackar på dörren.
Dock har de inte hänt de senaste åren (vad jag vet?!) så det kommer nog ingen idag heller ^^




Bilden hittade jag på google ^^


.

Det är väll imponerande.
Jag har haft påsklov nu i 6 dagar redan och fått gjort en skoluppgift.
Dock har jag ett stort arbete som ska lämnas in vecka 19.
Om jag har börjat än? Nej nej nej. Jag har haft viktigare saker för mig. Erhm..

Min torsdag är räddad!


<3


Synd



Det är synd att både dom vantarna samt jackan försvann nu denna vintern.
SYND! eftersom jag gillade det och de kommer en vinter detta året med..
Har jag tur får H&M in samma jacka igen till hösten så får jag väll köpa en ny likadan..


Undra varför jag alltid är den som får veta sådant?

(Vän) - Jag fes.. det luktar jätte mycket ..

(Jag) - Tack för den informationen.. Akta så du inte får fissträck i underkläderna..

(Vän) - Jag är kvinna, jag får inget sånt..

Jag undrar varför jag alltid är den som får veta sådana saker om mina vänner.
Vare sig jag vill eller inte?


Tisdag

Dålig uppdatering JAG VET!
Men för att göra er nöjda slänger jag in en bild på
Robert Downey Junior. Jag menar, vem blir INTE glad av att ta sig en titt på honom?

Robert Downey Jr. Robert Downey Jr and Rachel McAdams are spotted leaving the set of their new movie, 'Sherlock Holmes,' in New York City.


Jp goes pank!

400kr kvar på kontot när jag kom till väla.
300 kvar nu typ.. och det ska jag överleva på till den 25e april. JOMENVISST!
det blir nog bra det här!


Fick iaf med mig ett hårband samt nya örhänge hem.
Vare sig jag hade råd eller ej!


väla väla väla

Väla idag med Ahlin & Sara. Handla upp pengar som jag egentligen inte har typ..


 
Nyår 09-10


dagens låt



Jennifer Lopez - On the floor

Väldans bra låt! :D


Wish



I wish I was a mermaid
and was friends with all the fish,
a shiny tail and seashells,
that's what I would wish


.

Skola idag och tåget går om en halvtimme.
Det är de roligaste med att pendla, man är först till skolan av alla i klassen
nästintill varje dag. Fine jag skulle kunna ta bussen, gå dom 15 minutrarna och sen
bara komma en kvart före skolan början. MEN jag är en tåg människa! Så jag sitter
hellre på skolan en halvtimme i lugn & rosamt läser City & Metro..



Dom här två kommer till Sverige imorgon.
Full rulle!


Operation.

Dagens läkarbesök resuterade i att jag blev uppsatt i väntelista för operation, som kommer
bli av om cirka 6 månader.

Läkaren: Ja dom har oftast kortare väntetid i Malmö, dock får man också ofta åka hem samma dag då.
Jag: NÄ! men det är lugnt, jag gör det hellre här! 


Svar ja, jag gillar Lund mer än Malmö ^^


5 April



Nu blir det Lund och disskutera om jag ska få operation eller inte.
Kan bli spännande värre det här!


Söndags fräckis

Morgonstånd

Bilden är tagen från www.tjuvtittat.se


Nagellack

Jag köpte 3 nya nagellack igår.
Vilket är rätt roligt med tanke på att jag ALDRIG har varit en nagellacksperson förr.
Om sanningen ska fram så har jag knappt några naglar heller för den delen.
Nu har jag i vilket fall som helst kommit på hur jag ska låta bli att pilla på mina naglar, så dom kan bli
långa (iaf längre än nu) TADA på med nagellack och jag rör inte dom! ruskigt bra om jag får säga det själv. haha



Ju färggladare desto bättre!


Loppis



Nu ska jag på loppis med mamma och kolla på barnsaker!


.

Och det blev ungefär 5 timmar på Familia.
Samt nödvändiga inköp som jag egentligen inte hade råd med.
Well, underkläder behöver man!


April

1 April och jag ringde ner till Schweiz imorse. Lyckades lura pappa halvt iallafall att
brandstationen i Landskrona hade brunnit ner. muwhaha!

Idag blir det Familia (och eventuellt väla) med Ahlin och Sara!


RSS 2.0