Kvällens hunk

Gerard Butler Actor

Gerard Butler!


Rödtott



Och håret blir inte rättvist på bild för 5 öre.
Men det är iallafall rött numera!


Torsdag

Sista provet denna veckan idag. skönt!
Sen i eftermiddag blir det frisören och exprimentera som sagt.
Jag lovar, blir de bra får ni se det haha!


Imorgon är det dagen D!

Okej.
Jag ger upp pluggandet för idag. Det får gå som det går imorgon helt enkelt.

Förövrigt fick jag tid redan imorgon hos frisören.
Så antingen går jag med mössa hela helgen eller så blir det bra helt enkelt!


Känns som det händer för ofta!

I helgen hände följande scenario när vi kom hem till Joel och
man hälsade på alla.

Jag: Och jag tror inte vi har träffats innan?
Alexandra: Jooo!
Jag: ?  Var då :S
Alexandra: När babbi fyllde 20.
Jag: JAHA ja juuust det!

Tilläggas bör att det inte var första gången något sånt här händer mig.
Jag måste lära mig att känna igen folk bättre ^^


Onsdag

Full action idag med.
Först prov nu vid halv 9. Sen är jag ledig tills nästa lektion som är halv 1.
Då är planen att jag ska ner till frissan och boka tid samt inom biblioteket och låna bok.
Sen i eftermiddag blir det plugg då de är prov imorgon igen..

Thank god att det är "lugnt" nästa vecka med ett prov och en redovisning bara.


Dags för förändring

Imorgon blir det jag som åker och bokar tid hos frisören.
Känner att det var längesen jag exprimenterade nu!


Tisdag

Okej. Det enda jag har gjort idag och kommer göra idag
är plugga, samt rasta hunden. Sen ska jag helst hinna med ett bad också.


Tycker det blir skönt när denna veckan är över.
Har tre prov denna veckan (ett igår, ett imorgon coh ett på torsdag).
 Sen övergår vi till det normala, dvs 1 eller 2 prov i veckan.. ^^


HÖSTENS HETASTE MODE!

Hello Kitty öronmuffar från H&M



Funkar även kanon för män, då vi hittade dom på killavdelningen faktiskt!


27 september

Okej, om 3 dagar är det höst på riktigt. Oktober är höstmånad.
Därav kan jag ha höstjackan idag med utan att det blir helt fel!
Dessutom är vädret halv trist endå så.

Idag blir det skola. Har prov så håll tummarna för guds skull!
Sen blir det Väla med Ahlin och Sara, woho.
Får vi se hur mycket onödigt/nödvändigt man kommer hem med sen. haha


Parlamentet

Tittade precis på parlamentet med mamma och pappa.
Jag kan säga som såhär. Det var roligare när Björn Gustavsson och
Johan Glans var med!

http://www.youtube.com/watch?v=xUh6CwSw38k&feature=related


dagens

Dagens humör: Det är bra faktiskt, små stressad bara eftersom
det är mycket denna veckan men de löser sig alltid :)
Dagens planer: Duscha hunden och plugga. Prov imorgon, jo sen är det parlamentet ikväll!
Dagens kändis: Jackson Rathbone



Dagens serie: Hrm, får bli Grey`s för det börjar snart igen :D
Dagens låt: Lykke Li - Possibility
Dagens önskan: Att det vore jullov så höstens prov är över.
Dagens smink och hår: gårdagens och knut.
Dagens väder: Molnigt och blåsigt.

skelett.

 

Där har ni vad jag trycker in i huvudet nu.
Skelettet. Måttligt intressant ^^


Söndag

Kvällen igår blev helt okej. Vi har haft bättre och vi har haft sämre utgångar.

Idag blir det plugg hela dagen lång. Prov imorgon i medicinsk grund så det kan ju vara
bra att plugga så det sitter då haha.

saturday night

Lollo: Fjärde gången jag spydde nu. Vad fan gjorde jag igår?
Jag: Jag själv har jätte ont i mina lår. Vi hade skoj igår. Det är vad vi gjorde! 

 
Det kostar att ligga på topp. Gårdagen var nog dock extrem haha.
Ikväll blir det fest hos Joel och sen ut :)

lördag

Rekord, var på väla en timme med päronen. Hann köpa
nya leggins och stövlar. Dessvärre kan jag inte ta bild och visa er dom nu,
eftersom kameran är ganska så död och på laddning!


23 september i repris

Kvällen/Natten blev riktigt jäkla lyckad igår!
Det intygar bilderna också haha.

Först var vi hos Totti som fyllde 25, sen gick jag hem till Isa som fyllde 22 i veckan.
Väldans bra drag där hemma (om jag inte minns fel så gick hennes högtalare sönder också? haha)
Sen blev det ner i stan. Alla åkte bil utom jag, lollo och sosso som gick ner i ösregn. Trillade lyckades vi göra med. jag landade dock mjukt, eftersom jag hamnade överst, stackars lollo hamna underst!

Sen blev det Mowgai, trevligt och bra.
Sen gick vi vidare och skulle hämta sossos sjal som hon glömt för x antal veckor sedan.

Bartendern: Nä denna vinröda är den enda vi har.
Lollo: Jaha okej.. nä den är de inte!
Jag: Nehe, men vaddå? kan jag få den då? :D
Bartendern: Ja, varsågod.

Så lätt var det att få tag i en vinröd sjal.. Vad jag ska med den har jag ingen aning om. Jag har typ
aldrig något rött på mig. haha

Kom hem vid halv 3. TACK FÖR IGÅR ALLA!


Sosso, Lollo och jag.
Detta är efter vi har legat på marken, det ser jag på lollos jacka haha!


Fredag

Planen var först lugn hemmakväll.
Men sen blir det utgång endå och vi ska träffas hos malin vid fem. Vilket betyder att jag på 1½ timme ska hinna laga mat, göra vid mig och sen gå till bussen. Stress!
Tur jag kom upp ur badet i tid iallafall!

Anna Anka doing tv again

Lär bli en riktigt tv period för mig denna hösten.
Idol & sen ska Anna Anka ha något träningsprogram. Vilket man måste se bara för att ^^


Dagens

Dagens humör: Trött
Dagens planer: Vila samt plugga Social omsorg.
Dagens kändis: Nikki Reed



Dagens serie: OC <3
Dagens låt: Christina Aguilera - Vanity
Dagens önskan: Att jag är frisk nog att kunna gå till skolan imorgon.
Dagens smink och hår: Knut och inget.
Dagens väder: Molnigt och blåsigt. Riktigt höstväder med andra ord.


Sjukling

Stannade hemma idag eftersom jag är förkyld deluxe.
Så jag kan lova er att Nezeril är min bästa vän för dagen!


Mr & Mrs Smith!



Lutar åt at det blir Mr & Mrs Smith ikväll.
Plus en kopp te, fortfarande hes och förkyld.


Måndag

Planen var att jag, Kim och Sandra tänkte börja träna idag.
Dock har jag årets förkylning + kass röst, Sandra hade ont i ryggen och Kim ingen aning.
Så kom vi på att det är smartare att börja i andra gruppen och träna 3 ggr i veckan istället.
VÄLKOMMEN TRÄNINGSVÄRK! hahah!



20 september

Reinfeldt (mannen med valpögon) Sitter kvar högst upp. JP goes happy.
Sen går det att disskutera väldigt mycket om att SD kom in..

Idag är de skola och plugg på schemat. Planen var att börja träna ikväll också
men eftersom jag har en förkylning som inte är att leka med skiter det sig :/


Val 2010

Jag har plötsligt gått blivit jätte intresserad av politik typ..
Sen att jag inte fattar så mycket direkt hör inte hit. Dock har jag stenkoll på 
www.aftonbladet.se och www.val.se haha 


Såld!


Har fått sålt wii`et vilket är riktigt skönt!
Lika bra att sälja möget eftersom jag spelat typ 1ggr senaste 7 månaderna. Står bara och samlar
damm ju.


gårdagen

Och det blev en lyckad utgång igår :)



Jag & Rebecka

 

Lotti och Malin var på hugget!

Var på Tivoli hela kvällen, trevligt folk och bra musik. Det gillar vi!
Nu blir det att rösta snart. Sen gå långrunda med hunden och efter det bör jag plugga.


.

Suttit och pluggat matte nu med brossan och pappa.
Kan säga som såhär; Matematik är djävulens påfund. Jag har aldrig tyckt om de och lär
aldrig tycka om det heller!


17 September 2010

Fick brev idag av centerpartiet, det innehöll informationsblad om
varför jag ska rösta på dom samt en kondom. Undra vad deras budskap med det var? ^^

Träning? eh jadå!



Och eftersom Ahlin inte vill träna med mig så frågade jag Kim och Sandra nu ikväll.
Jovisst! vi ska prova på nästa vecka antagligen. HAHA.




Tror det kommer bli kanon detta!


16 september

Torsdag och vädret är osäkert.
Tittar man mot Helsingborg är det mörkt, men tittar man mot Landskrona är det "fint".
Sen är det en väldans massa vind idag med..

Skola 09.00 - 12,30. Sen har jag ingen aning om vad som händer i eftermiddag :)


Fräckis såhär på kvällskvisten!

Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram.
Han skrattar och frågar: - Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat?
Hon svarar: - Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm


Underbart!

http://www.youtube.com/watch?v=WBKnpyoFEBo&ob=av2n

Chris Brown är möjligtvis inte snällaste mannen på denna jord, men snygg är han och han kan sjunga!
Och Jordin Sparks är i en klass för sig själv om ni frågar mig.

Fantastiska människor! <3



Onsdag

Åkte in till stan tidigare imorse (börja 12,30 och jag åkte in vid halv 11) så jag skulle hinna köpa
busskort. Sen när jag stod och väntade på bussen till skolan skickar Iren sms att
läraren är sjuk och dagens lektion inställd, yeah yeah var bara att åka hem igen.

Idag blir det att plugga lite här hemma iallafall, har tre prov nästa vecka + ett arbete som ska lämnas in. woho!


21.41

Alexandra nämnde en äcklig video idag när vi var i skolan.
Sen skickar hon den, och om vi säger som såhär. Känsliga personer ska ju då dock inte se den!

Jag är dessutom glad att jag åt vid 6 tiden, annars hade maten legat risigt till.



För er vågliga!
http://www.youtube.com/watch?v=WpNSbwQa0iE

Tisdag

Fint, gick upp halv 6 för jag skulle hinna duscha före tåget gick 07,05.
Sen kommer pappa 06,30 lagom tills jag ska ut med hunden och säger att han kan skjutsa mig till skolan.
Well, jag slipper bli blöt av regnet iaf, eftersom vädret idag inte är att leka med.

Skola till ett någongång idag sen blir det plugg här hemma i eftermiddag också.

Beställde hem klänning från nelly igår med. Jp goes happy! ^^

.

Svimma inte gott folk, men jag gör läxor!
Psykiatri står på schemat just nu och det är väll måttligt skoj..


13 september

Igår blev det inget uppdaterande här av den enkla anledningen
att jag knappt satt vid datorn.

Först var vi på nya ikea och spanade in läget. Stort och massa folk. Dock såg det fint ut.  
Sen var vi inne på Väla också där jag hittade nya stövlar.
Vintern är räddad!
Idag blir det skolan till 15,00 sen ska jag ner i stan och lämna tillbaka en klänning på H&M åt mamma.
Ikväll bör jag plugga lite också eftersom det är tre prov nästa vecka. Väldigt skoj, eller inte ^^

Mannen som kunde tala med hästar

Går ikväll på tv. Dock vid 22,00 och då lär vi kolla på något annat här hemma tror jag.
Funderar på att fixa hem den eller något för den är fanimej bra om något!


11 september




9 år sedan world trade center rasade idag.
Tiden går fort!

Idag blir det lugnt här hemma för min del. Vaknade med årets förkylning.
Tack Iren för du smittade mig! ^^

Sen ikväll kommer Lotta och Aston hem också. Mysigt värre!




Jag har aldrig sagt jag är smart heller.

Jag skickade sms till Lojse för en timme sedan typ.

"Jätte smart att man sitter och tittar på trailers till diverse olika skräckisar.
Jag kommer ju inte somna de närmsta timmarna iallafall! haha"

Kära Lojse svarade
"Du är inte smart :) Nu sova :D natty!"

jag som trodde att hon skulle vara vaken halva natten med mig och prata. haha!



Osmarta tjejer i blåsväder? ^^

Saw 3D

Tydligen ska det komma/har det kommit Saw i 3D på bio.
Och som vanligt är jag helt sen med sådana nyheter.
Hoppas den inte gått på bio än! :D




Måste se!


.

Nu startar mitt fredagsmys.
Hunden är rastad.
Mat har jag ätit
Badet är på G
filmer är bestämda
Godis är köpt
Läsk har jag.

Där har ni min fredagskväll gott folk ^^

Fredag

Fredag och päronen åker till Köpenhamn över kvällen/natten och dagen imorgon.
Vilket innebär att jag har huset för mig själv. Väldigt skönt!
Blir godis och någon bra film tror jag :)

Natti!



sjukt trött så tar och lägger mig nu.
Ja jag vet att klockan bara är 22,15 men när man är så trött som jag är
idag så är det tillåtet att lägga sig nu ^^


SkullCandy

Skullcandy hörlurarna är nog de bästa köpet jag gjort senaste tiden.
Me like! <3


Jag kan nästan känna stämningen!

Träffade min gamla mattelärare innan när jag var ute med hunden.
Blev att vi pratade och efter en stund sägs följande.

gammal lärare: men bodde inte du någon annanstans nu?
Jag: mnjaa bodde i helsingborg hos min kille ett tag. Men flyttade hem igen när det tog slut.
Gamal lärare: Ja det förstår man ju. Inte så kul att bo kvar där då med honom ju!
jag: nä. Det hade ju inte det

jag kan seriöst nästintill känna den tryckta stämningen ända hit om vi hade bott ihop nu. haha!

I don`t shine if you don`t shine!

Imponerande att man tar sig tid till att hinna sitta vid datorn också.
Dock är ju det ett ganska så bra bevis på hur beroende man är av möget haha!

Skola idag 09,00 - 12,30. Sen ska jag hem till farmor. :)
Ikväll bör jag dessutom plugga. 3 prov + inlämning om 2 veckor. Så kan ju vara bra att
göra klart inlämningsuppgiften idag typ? och sen har man tid till proven. ^^


Moder jord!

Jorden är liten och alla känner alla. Alternativt så känner man någon
som känner någon man själv känner. Den saken är säker ^^


ragg?

Jag och Jill diskuterade att börja träna idag.

Jill: Nä de orkar jag fan inte. Fast lite har man ju på kroppen
Jag: Ja fettet dallrar på oss!
Jill: haha ja eller hur ^^
Okänd snubbe: Eh, ni två behöver ju definitivt inte träna!
Jag och Jill: hehe nehe?
Okänd snubbe: Vad läser ni?

Jodå gott folk, det går att ragga upp folk på komvux också ^^


Onsdag

Som väntat vill inte Ahlin börja på kung fu med mig. helskotta!

Onsdag idag och vi börjar halv nio. Bussen går om 20 minuter och som vanligt
kommer jag få springa till den eftersom jag lyckades hamna här framför datorn..
Men men, en springtur har väll ingen dött av? ^^




får väll gilla läget att jag inte blir vältränad detta året heller ^^


Tisdag

Jag ska lura med mig ahlin att testa kung fu med mig.
Dock vet jag redan nu att hon aldrig kommer gå med på de ^^


Nu blir det ett bad. Samt att jag ska äta glass och försöka läsa ut boken
jag började på i helgen. Väldigt avancerat blev det nu dock.
Läsa bok + bada + äta glass samtidigt ^^

Tidig jul?!

Som vanligt börjar jag lyssna på jullåtar typ 3 månader före jul.
Men wtf, bättre att vara i tid ^^


Internet på Ipoden - nya grejjen!

Och en alkoholist (okej förutfattad mening, men klockan var 15,30 och han stank sprit så!)
började prata med mig om min Ipod på bussen till Väla idag.

Han: Ey! Kan du kolla upp Ur&penn i ödåkra till mig?
JP: eeh nej tyvärr.
Han: nähä? men ni kan ju fan slå upp allt annat på de dära nuförtiden!
JP: mmm
Han: Men går de inte då?
JP: nä jag har tyvärr bara musik på denna..
Han: okej.. de va ju synn!


6 september

Varit iväg exakt hela dagen.
Först skolan, helt okej om man bortser från det oförberedda provet.
Medicinräkning och gudarna ska veta att min matte inte är direkt super bra. Speciellt inte
när det är oförberett ^^, well det gick helt okej iaf så nu är de med gjort.

Sen efter skolan blev det att jag åkte direkt till väla. Shopping med Ahlin och Sara är alltid lika
roligt. Fick med mig jeans (vilket verkligen behövdes), ett linne samt underkläder hem.
Så de blev en lyckad tur! ^^


Måndag

Måndag morgon och sol ute.
Vad var de jag sa. September månad blir vädret fint bara för att det var
kasst i augusti!

Idag blir det först skola till 15,00 (om jag inte har helt fel för mig?) Sen direkt till
Väla för att umgås med Ahlin och Sara.
Förövrigt borde jag leta upp ett par nya jeans. Bra att ha trots att man dyrkar leggins ^^

Stallmys!



varit i stallet idag med Louise.
År och dagar sen jag var i stallet samt red. ja jisses!
Fast enda årstiden jag saknar hästarna är våren och sommaren ^^


felsms.com har gjort det, igen!

Till: Mig
Sms:
Tjena snygging, Nicole drog precis så det är fritt fram när som helst :)
Svar:
Om du är smart nu så ringer du en ambulans för jag ska se till att du aldrig mer kan använda din manlighet!

Förklaring:
5 min efter att jag åkt från min pojkvän så fick jag detta sms, han var otrogen mot mig med sin bästa väns syster. Han ringde aldrig en ambulans men stryk fick han ialf :D


1 september

Och nu är officiellt sommarmånaderna över. Fast har vi tur nu så blir
september fint eftersom vädret i augusti inte var något att jubla över direkt..

Ledig idag och jag har redan hunnit med att rensa bland sakerna i bokhyllan. Ska
strax gå ner till pappersinsamlingen också och slänga gamla tidningar.

JP GOES HANDYWOMAN!

.



Ge mig ^^


RSS 2.0