Hur man blir av med en kille på 5 minuter!

Hur man gör för att slippa fulla karlar? Man säger att man varken har mobil eller facebook!
Tro mig, det fungerar haha.

Fredag

Första advent på söndag, mysigt värre. December är nog årets mysigaste månad. Faktiskt!
Jag har dock redan hunnit slänga upp det julpynt jag har. Ni vet, det gäller att vara ute i god tid!

Just nu sitter jag och väntar på hantverkare som ska fixa min ytterdörr då den inte går att låsa.
Tycker det känns snäppet riskabelt att sova med öppen dörr samt lämna den öppen när man är iväg. 
Sen ikväll är det träffa tjejerna som gäller, blir nog utgång också och svänga förbi det nya stället som öppnat/öppnar idag. 25kr i baren tackar man som arbetslös inte nej till förstår ni ^^


Fredag

Nu blir det långrunda med hunden sen handla på Ica.
Jag har såklart lyckats skjuta på det till veckans sämsta dag att handla mat på.
Men men, mat måste man ha och har jag tur har pepparkaksfilen kommit in nu..
1 månad och en vecka kvar till julafton inprincip. Mysigt värre!


Breaking Dawn

Breaking Dawn igår var Amazing! Blev rejält tårögd ett par gånger vill jag lova, sen var där en brud
som svimma när dom gjorde kejsarsnittet så dom fick tända lampan och pausa filmen. Riktigt irriterande!
En del folk säger också att dom tycker det var läskigt men seriöst, det var inte mycket blod!

Eller så är det jag som sett för mycket blod & action i mina dagar. Kan vara det med...

Filmen var iallafall grymt bra och JP är nöjd!



Förövrigt vill jag också till Brasilien på smekmånad nu!


111116



snart så!

.

Äntligen dags för Breaking Dawn imorgon. Holy Moly som jag längtat mina vänner!


Paris

 

Jag vill till Paris. Vem bjuder?



Dagens fråga.

 

Min fråga är nu; Hur dum får man vara som har en flodhäst som husdjur?


Drömfångare

 

 

Bilden är från weheartit.com

 


Rött hon ville ha, rött hon fick!

Sjukt nöjd med håret!

Glad tjej!

Telenor sa att leveransen var 2-5 dagar. Det tog 10 arbetsdagar. Well nu har jag min älskade iphone iaf och jag är
glad tjej! :D

Promise

I do swear that I'll always be there. I'd give anything
and everything and I will always care. Through weakness
and strength, happiness and sorrow, for better, for worse,
I will love you with every beat of my heart.

RSS 2.0