Inte första gången det sägs.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Fredrik Backman är kung och därmed även min idol!


söndag

Det är söndag och jag gick upp 05,30.
Somnade vid 01,00 men det funkar endå!
Jag kan iallafall trösta mig med att jag slutar tidigt samt
endast jobbar 2 dagar nästa vecka.



Annars längtar vi nog mest till våren nu.

I brist på annat får ni en lista!

1. Hur gammal är du om fem år? 27.. Holy Moly jag börjar bli gammal!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv. Men senare blir de arbetskollegorna.

3. Hur lång är du? 170cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Forrest Gump.

5. Vem ringde du senast? Jenniefer.

6. Vem ringde dig senast? Mamma.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "haha jag med"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta. 

10. När såg du senast din mamma? Förra veckan. Torsdags typ?

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du i dag? 09,00

13. Vilken är din favoritplats? Min egen lägenhet..

14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om 10 år har jag hus, man, retriever, barn och volvo. Helt ärligt!

15. Vad skrämde dig om natten som barn? Hm minns inte helt..

16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Antagligen något på jobb igår.

17. Hur stor är din säng? 120cm. Jag vill dock ha dubbelsäng!

18. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.. Mobbad som jag är!

19. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan! Om jag sover i kläder får jag helt allvarligt panik för att det blir för varmt.

20. Hur många kuddar har du i sängen? En. Så platt som möjligt ska den också vara! Sen har mannen 1 eller 2.

21. Vilka städer har du bott i? Räknas Glumslöv som stad? Iståfall två.

22. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor och strumpor.

23. Är du social? Översocial!

24. Tycker du om kinamat? Oja. Råkar vara stammis på Sveriges bästa kinakrog!

25. Tycker du om kaffe? Fyfan nej. Vidrigt!

26. Vad dricker du till frukost? Oftast ingenting, men om jag är törstig blir det vatten. Dricker nästan bara vatten faktiskt. Ibland, men väldigt sällan, kan jag köpa hem ett paket juice.

27. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida. Döva örat är på högersida. Därav att det är uppåt på natten!

28. Kan du spela poker? Nej, men har hört många gånger att jag ska få lära mig de!

29. Tycker du om att mysa/kela? Japp!

30. Är du en beroendemänniska? Nix. Möjligtvis av min mobil dock..

31. Känner du någon med samma födelsedag som din? Faktiskt inte.

32. Vill du ha barn? Absolut!

33. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

34. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder? samt blir en hel del på mat!

35. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Får nog bli Greys!

36. Sover du med gosedjur? Nä, men en del nätter sover jag med pojkvännen. Han borde man kunna räkna som ett gosedjur! :)

37. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Har nog inget rött här hemma..

38. Flirtar du mycket? Mnjaa nä. Tror jag inte.

39. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Svårt utan körkort!

40. Vilken var den senaste boken du läste? Förmodligen någon av Twilight böckerna.

RSS 2.0