JP IS IN HEAVEN!


Lördag

Vaknat och ätit frukost nu.
Sov till 11,00 skönt! Speciellt med tanke på att jag var hemma 05,00 imorse. 
Riktigt rolig och lyckad kväll igår!

Nu blir det att städa här hemma, sen ikväll kommer Ahlin & Petra.
Plus att jag ska se Joddla med siv med Lotti, Babbi och järngänget!


Fredag

Festivalen igår var najs!
Dock blir det mer party för mig idag eftersom jag är ledig imorgon..

Igår fick jag iaf 2 Donuts (kärlek till dom!) samt två tuggor av Jenniefers Langos.
nom nom nom!
Ikväll/inatt blir det dock fler donuts..
Sen hamnade vi på rock-konsert igår också. Möjligtvis kände vi oss lite fel placerade.
Men vi hade skoj endå!


Festivaldags

Okej. Då drar Helsingborgsfestivalen igång idag.
Jag jobbar kväll idag och imorgon.
Dock blir det endå att träffa folket en sväng ikväll (eftersom jag börjar 14,00 imorgon är det lugnt)
Förövrigt har jag ett donuts-stånd & Langos-stånd på andra sidan huset. Väldigt trevligt!


Onsdag

På aftonbladets hemsida kan man idag läsa att flera experter kommit fram
till att Anders Breivik antagligen lider av flera olika psykiska störningar..
Jag är ingen expert men efter att ha hört/sett vad han gjort i fredags kunde jag efter
5 minuter konstratera att han inte har alla hästar hemma. Och jag är ingen expert..


.



Är det bara jag som tycker att Audrina Patridges tatuering är cool?


dagens låt

Beyonce - Work it out

How you doing honey baby
You know I don't ask for much but
For a girl spending time alone can be pretty rough
But I hear a knock on my door
You know it's yours for sure
We can't wait for the bedroom
So we just hit the floor



Oldies



Helsingborgs festivalen 2008

 
Sommar 2009




sommar 2009


25 Juli 2011

Woho måndag och jag är ledig!
Idag står tvättning på schemat (håller på för fullt just nu) samt städning.
Sen kommer mamma in med hunden nu under förmiddagen också och jag funderar på att dra till skogen med honom.
Dock är de ju inte det roligaste vädret ute, men men. Skogen är alltid mysig!


Part 2



Varit och sett The hangover part 2 nu ikväll med syrran & hennes man.
Haha klockren film! Påminde kanske en hel del om ettan men strunt i det. För den vart bra!


Alla mina tankar går till Norge idag!

Jag blir seriöst mörkrädd när jag läser om vad som hänt i Oslo och på Utøya..
Minst 7 stycken i Oslo dog och på ön dog minst 80 ungdommar.
Mina tankar går till de drabbade. Både avlidna, anhöriga och skadade..

Förhoppningsvis är det rätt gärningsman dom har tagit nu och kan sätta honom någonstans
lång




Utøya


Fredag

Det känns bra att jag sätter larmet på 04,40. Sen är färdig 05.00 och tåget går 05.40.
Fröken Sari gillar att vara ute i god tid. Så enkelt är det!


Give me christmas!?

Känns inte helt stabilt att sitta i Juli månad och lyssna på julmusik.
Samt säga "Jag längtar efter julen"..


Måndag

05.10 och jag är redo att åka till jobbet!
Idag blir det inget mer skoj än jobb och handla mat


Lördag

Strålande sol och varmt ute!
Kunde inte varit mer lägligt eftersom det står grillning och brännboll på schemat ikväll!

Imorgon lär det bli bild explosion på bloggen också eftersom det som sagt är brännboll och utgång ikväll
sen dop för Leo imorgon!


.








Söndag

Ska snart bege mig hem till föräldrarna i Glumslöv för grillning.
Samt att Assos ska vara där 4 dagar nu när jag jobbar..
Sen hux flux är det helg igen!


Pålsjö skog.






.

Sitter och väntar på att Ahlin ska komma.
Det står tjejkväll på schemat!
Sex & The city ska ses.
Godis ska krängas
Tjejsnack ska snackas!
Det blir en bra lördag helt enkelt!




Midsommar 2010


I am such a coward. I can win an award!

Cocoon - On my way.

Väldigt bra låt!


Lördag

Lördag morgon och det är full rulle här hemma redan.
Hittills har jag hunnit: Starta 2 maskiner tvätt, duscha, dammsuga och äta frukost.
Tilläggas bör att jag vaknade klockan 9!
Poäng till mig där.

Nu vid halv 11 tiden kommer föräldrarna samt syrran, aston och Leo. Även herr hund kommer.
Assos stannar tills imorgon och dom andra ska hem sen efter att syrran har inspekterat lägenheten
plus att vi ska fika misstänker jag.

Nu ska jag dock springa ner i tvättstugan och slänga in allt i torktumlaren!


Nu vet jag hur bröllop luktar!


Morgonstund

Jag skickade sms vid 07,00 imorse efter att jag slutat jobba till Elin.

Jag: God Morgon :D
Elin: Käften...

Tror inte hon är någon morgonmänniska iaf!


RSS 2.0