Jag kan nästan känna stämningen!

Träffade min gamla mattelärare innan när jag var ute med hunden.
Blev att vi pratade och efter en stund sägs följande.

gammal lärare: men bodde inte du någon annanstans nu?
Jag: mnjaa bodde i helsingborg hos min kille ett tag. Men flyttade hem igen när det tog slut.
Gamal lärare: Ja det förstår man ju. Inte så kul att bo kvar där då med honom ju!
jag: nä. Det hade ju inte det

jag kan seriöst nästintill känna den tryckta stämningen ända hit om vi hade bott ihop nu. haha!

Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

Lite ont i halsen, men annars är det bra :)

Med dig?

2010-09-09 @ 16:20:04
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Ja den blev inte så snygg på bilden, den är ju definitivt snyggare i verkligheten :) japp det har jag haft, du med?

2010-09-09 @ 16:24:28
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0