the end is not near, it's here.

Skolavslutning idag då. Ska träffas klockan 10,00 och jag gick upp 06,15...
Vet inte riktigt hur jag tänkte igårkväll när jag satte larmet på mobilen på 06,00 men men
Nu är jag iaf uppe och har duschat.
Det är rätt kul, för 1½ år sen satt man och tänkte "Vad skönt när vi är färdiga om 2 år". Nu 1½ år senare är 5
i klassen helt färdiga, eftersom vi läst in andra kurser samtidigt. Så nu tänker man "var tusan har tiden tagit vägen?!" Men vi är färdiga och jag är glad!


Större delen av klassen på klassfest hos Pia i tisdag :)


Planen för avslutningen var Brännboll samt frukost.
Dock lär det inte bli någon brännboll som jag hoppats på eftersom vädret
är allt annat än skolavslutningsväder...


Kommentarer
Postat av: MELI

sv: Priset står på sidan så klicka på bilden :D

ja fest i götebrg, själv?:)

2011-06-09 @ 12:16:35
URL: http://mmeeli.se
Postat av: MADDES

fin bild

2011-06-09 @ 16:45:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0