And So the lion fell in love with the lamb

Torsdag kväll eller natt kanske man säger såhär dags?
Ska sova snart iaf, upp vid 07,00 för jag ska va i landskrona vid kvart i tio
och klippa mig. Najs Najs, äntligen åker det slitna håret bort :P

Idag har det faktiskt hänt en hel del grejjer.
Jag har varit hemma i Glumslöv och hämtat mitt nya uttagningskort, samt varit på banken och fixat.
Sen åkte jag och Marcus till väla för att köpa kostymbyxor till honom :)

Nu kollar jag på Navy Cis och ska som sagt snart sova :P

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: i helgen blir det grillparty hos en vän i stan, göteborgskalas och jaa.. det räcker till ;) Vad ska du hitta på?

2009-08-14 @ 00:02:54
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Amme

SV: okeej härligt:) joo det är bara bra med mig=)

2009-08-14 @ 13:27:01
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0