Lista.

BRUKAR DU KOMMA I TID?
yes. Jag är hellre 10minuter tidig än 10 minuter sen.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Av mig själv häromdagen, av någon annan för någon vecka sen.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
hm, olika. Men väldigt ofta något svart. (kan vara för jag lever i leggins)

KAN DU LAGA MAT?
Hyffsat, det är ätbart iaf! haha

VAD PLUGGAR DU?

sjukvård. på distans om det räknas..

BLIR DU BRA PÅ KORT?
ibland. ibland inte.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Minns inte. Men antagligen till någon sorglig film.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?

Jag jobbade. Men ja den var helt okej!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?

nyponsoppa eller jucie.

ÄR DU NYTTIG?
erhm.. jag är kakmonster nummer 1.

ÄR DU BLYG?
inte det minsta.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
15,40 (jobbade inatt, var vaken 25 timmar, la mig vid 08,20 imorse)

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
bra fråga ^^

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Har eventuellt ja. Dock inget planerat eller frivilligt.

JAG SOVER:
i en säng med så platt kudde som möjligt <3

VAD SA DU SENAST?
"Vi hörs sen!"

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
Ingen. jag går och är arg/ledsen för mig själv.

HAR DU SNYGGA SKOR?
Tror ni jag köper fula skor eller?

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
"Godnatt" när jag gick från jobb vid sju tiden

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
inatt jobbade jag som sagt. men jag har sovit i min egen säng idag.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?
Nix.

ÄR DU ENSAM NU?

yes!

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Utgång på lördag med sofie. Inte träffat henne sen Januari/februari så det är på tiden!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0