Dagens

Dagens humör: Bra.
Dagens mående: Lite förkyld, annars helt okej!
Dagens borde: plugga & städa
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens smink: från gårdagen
Dagens klädsel: Leggins och myströja
Dagens planer: Städa & fixa hundmat.
Dagens materiella vill ha: Jag köpte den där snygga klänningen igår så jag är nöjd idag.
Dagens fundering:
Dagens
beroende: Varm oboy tror jag. Var sugen på det hela långrundan nu imorse med hunden och har redan hunnit dricka 2 koppar..
Dagens tråkigaste: Att jag må städa? ^^
Dagens längtan: tills Fredag & tills badkaret är fixat.
Dagens tidning: Hm får väll bli city då antar jag.


Kommentarer
Postat av: N I L A M ♥

svar: åh, tack! :D

har du körkort? :)

2011-09-21 @ 10:16:00
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0