Lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flytta hemifrån & blev gudmor. Säkert massa annat också som jag glömt ^^

Har du några nyårslöften?
Samma som vanligt, sluta bita på naglarna. Vem vet, jag kanske slutar helt 2012? Hittills har jag inte gjort det på en vecka så det finns ju hopp!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster :)

Vilka länder besökte du?
Danmark (räknas det ens?) Samt Schweiz.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
12/2 samt 3/12

Största misstaget?
Vad jag kan komma på just nu har jag inte gjort något super stort misstag.
Och eftersom jag inte minns något så är det positivt antar jag!

Bästa köpet?
Möblerna? haha

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och andra roliga festligheter!


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut! Många saker faktiskt! Sommaren 2011 var ren glädje, hösten och vintern har också varit bra! Samt att jag träffade finaste militären såklart!


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Mr Saxobeat, när jag hör den tänker jag bara på sommarjobb 2011.. :)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Glad tjej!

Vad önskar du att du gjort mer?
Bra fråga!

Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries. Helt klart!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var i skolan och sen åt jag gott på kvällen med föräldrarna :)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0