fredag kväll!


Jag ska som sagt bli Dr Love!

lrika: Här jobbar en skitsnygg kille, och vad är han? Jo förlovad.
Jag: Slå honom!





Fredag och jag har varit på praktik samt handlat mat med mamma. Snart dags att lägga sig,
ja jag vet. det är fredag och klockan är bara kvart i 9. Men jag har praktik och måste gå upp HALV FEM! för att
vara i tid 07,00 i Lund, woho!

Jag kommer ta samma tåg till Lund som de människor som har haft en riktig lyckad utekväll kommer att
göra. Skillnaden? Jag kommer inte vara bakfull som dom :D


Kommentarer
Postat av: Sasha

Ska inte göra ett dugg i helgen tråkigt nog.

Var gör du praktik? =)

2010-11-26 @ 21:57:57
URL: http://sashas.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0