Det där med tid.

Jag är en person som gillar att vara ute i god tid när
jag ska iväg och sånt.
Antagligen är det därför jag oftast sitter färdig en timme före jag ska iväg osv.
Ännu värre är det när jag ska iväg utomlands/resa en längre bit.

När jag åkte till Fredde och Hanna i Västerås i mars satt jag på flygplatsen i ängelholm en timme och väntade typ.
På torsdag tänker jag sitta 2 timmar på kastrup och vänta när jag ska till syrran i schweiz.

Anledning till denna tidspress?
Jag hatar att stressa och vara nervös över att missa flyg/buss/tåg ^^

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack johanna :D ja vi hade kanonskoj! :D hur har din helg varit?

2010-05-16 @ 20:42:08
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

låter som en bra helg minsann :D full rulle ska det vara :D



ja i veckan ska jag jobba en massa men även hinna färga och förlänga håret :D kommer bli nice :S

2010-05-17 @ 00:17:23
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0