Helgen

Haft en väldigt trevlig helg i Västerås.
Vi tog det mest lugnt och åt en massa. NAAJS!


Dock blev det lite missförstånd när jag fixade med flygbiljetterna.
Är inte överförtjust över att sitta vid vingen/motorn. Så på vägen upp tänke jag att säte A19 borde vara långt fram. TJI fick jag. Det var fönsterplats på rad nitton. Lagom vid vingen typ.
Sen vägen hem tog hamnade jag på fönsterplats vid rad 10. Lagom vid motorn/vingen det med ^^

För övrigt kan jag bara komma på positiva saker med stockholm/arlanda/västerås hittills faktiskt. Dock var det lite dumt att busschauffören pratade engelska med mig på vägen till västerås och sen trodde jag var 26+ på vägen
mot Arlanda.. Folk brukar gå på när jag säger att jag är yngre än jag är, fan inte att jag är äldre än vad jag är :P
Arlanda kryllade av massa lumparkillar ;D



Dom har gula taxibilar, vilket jag tycker skåne också borde skaffa.



Dock var där massa snö kvar fortfarande..

Kommentarer
Postat av: Maoulin´

sv: haha ja det är ju mycket möjligt ;)

Jag har aldrig provat det och nu blev det inställt, menmen man får väl se om det är något att ha :)



2010-03-15 @ 19:57:42
URL: http://maouulin.blogg.se/
Postat av: nina

Snö snö snö... B L Ä



Fin header.

2010-03-15 @ 20:52:03
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0