Gårdagen i text & bild

Igår då ja.
Riktigt skoj kväll/natt får jag säga.
Vi kan sammafatta det kort dock.
Först satt vi hos Sandra och flummade typ.
Sen blev det ner på Tycho, träffade Markus som Sandra träffat en gång
innan. Sen var han med hela kvällen. Önskade låt, som dj`n spelade. HAHA!
Samt att vi tog oss vars en jävel. Sen in på Tages och dansade loss.
Sedan gick vi till pölsemannen där allt spåra ur totalt haha.
Jag ville ha en vanlig "röd pölse med bröd" dvs. Man får korven liggandes på en "papptallrik" typ.
Med ett bröd brevid samt ketchup, senap och rostad lök. nänä. Då får jag den som en fransk hotdog.
Åt gjorde vi alla tre iaf.
Sen tog jag kontakt med Kim och överraskande nog så var hon och Dennis vakna så vi gick upp och våldgästade dom en sväng samt lånade toaletten. Jag lyckades slå huvudet i Kims vask dessutom. dumma vask som sitter för nära toaletten!
Efter det drog jag och Sandra hem till henne.



På tages blev vi röda & söta!



Sandra & korv. haha



Markus/Marcus (vet inte hur han stavar det) hamnade också på bild visst.

Kommentarer
Postat av: Kim

hahaha vad söta ni är!

2010-03-21 @ 16:16:47

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0