Lund

Planen var att jag och Ahlin skulle träffa Petra nere i Lund klockan 13,10. Vi var i Lund en timme senare
tack vare att tågen var försenade pga fel med ledningarna eller vad det var :P
Väl i Lund träffade vi Petra och fikade samt

Sen när vi skulle åka hem missade vi tåget eftersom Ahlin vägrade inse att jag hade rätt med att tåget skulle gå från spår 5 och inte från spår sex som hon sa. Så det var bara att vänta på nästa :P


Efter lund åkte jag och ahlin hem här för färgning av mitt hår.
Väldigt intressant må jag säga, såg ut som om jag hade ett stort jack i huvudet när jag sköljde ur färgen eftersom vattnet var rött ^^


Vi insåg att det är jäkligt stor skillnad på våra ben/fötter.
Jag har spinkiga ben haha!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0