Åstorp i mitt hjärta!

Ahlin & Jag gick runder i åstorp igår och följande
konversation följde.

Ahlin: Jo men så bla bla bla
JP: WOW KOLLA DET HUSET VAD FINT!
Ahlin: Ja det är fint men så....
Jp: Ja det är bla bla WOW TITTA DET HUSET!

Jag var verkligen inne i konversationen där ett tag. Eller inte, men
jag är ju lite smått förälskad i Åstorp så jag skyller på det..

Förövrigt ska jag ha med mig Ahlin den dagen jag ska köpa hus i byn.
Hon vet vilka område som är bra och inte bra. Dock lär hon väll säga
ett hus mitt i åstorp eftersom allt med 15 minuter till tågstationen är långt och öde ^^

 


Fina hus i Åstorp. Fick lära mig av Ahlin att dom kallas "de nybyggda"
och att dom ligger för off ^^


Kommentarer
Postat av: simone

åhh vad härligt det ser ut :D

2010-06-22 @ 10:27:11
URL: http://fattybom.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0