Söndag

Det blev väldigt lyckat igår. Dock blev det bara 2 bilder
typ så ni får klara er utan foto denna gång haha.

Först blev det som sagt kina mat med Ahlin & Sara. Väldigt gott och väldigt trevligt.
Efter det åkte jag hem till Joel på förfest och sen blev det Tempel nere i stan.
Fullt ös medvetslös typ haha :D

Sen tog jag och Louise sista bussen hem 03,00. Jag blev faktiskt lite förvånad över 2 saker vad gällde
bussresan hem.

1. Bussen var i tid (sista ggr jag åkt hem med 02,00 eller 03,00 bussen har den varit försenad minst 10min)
2. Vi var 5 personer på bussen. - Den brukar alltid vara full med folk som ska hem ^^

NU: ETT SKÖNT BAD!


Kommentarer
Postat av: ella grön

vad bra då! jo,det är det väl:).

2010-07-18 @ 15:29:37
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Vad bra! :)

Jag har faktiskt bara tagit det lungt (: men det är skönt det med ibland ;) Vad har du gjort då?

2010-07-18 @ 16:35:35
URL: http://lifeinpictures.devote.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0