Dance with somebody

Just nu lyssnar jag på Mando Diao - I wanna dance with somebody.
Väldans bra låt ^^

Imorron blir det Malmö, dock ej tandläkare, sjukhus eller arbetsintervju
som det varit dom senaste gångerna jag varit där. nej nej. imorron är det helt nya äventyr som väntar vill jag lova ^^ Kul ska det bli iaf :)

Kvällen har varit lugn. Tog ett varmt skönt bad och efter det påminde jag mamma om att inte glömma myggmedel nu när hon och pappa håller på att packa inför deras Thailand resa ^^,
Och tur var det väll att jag påminde henne om just myggmedel, för det hade hon minsann glömt bort :P



Kommentarer
Postat av: Ahlin

HAHA du kanske inte ens känner igen dig själv i mon ^^

2009-03-17 @ 23:11:26
Postat av: JP

svar: HAHA tror jag nog jag kommer göra. ^^

Du får se imorroneftermiddag. Jag lovar xD

2009-03-17 @ 23:23:34

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0