California here we come

Shoppingen igår på väla gick bra .
Fick köpt en väska från Glitter för endast 20 kr (rea we like ^^)
samt en klänning från  h&m som jag tänkte ha på Carro & Lennys inflyttningsfest
om två veckor :)

Idag har jag varit hemma i glumslöv en snabbis och hämtat träningskläder.
Eftersom jag och marcus ska träna i helgen. Hej & Välkommen träningsvärk typ ^^

Hörde Phantom Planet - California
innan idag och man blir sugen på att se OC igen faktiskt :P
Längesen jag såg det nu :P

Nu ska jag städa här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Adina

jag orkade inte gå på bio, men min familj såg någon Woody Allen film som är ny.. :)



Åh, den låten är bra!

2009-07-16 @ 15:54:37
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0