Lördag

Igår kväll var det riktigt kul hemma hos Emma och Jack.
Lärde känna Malin, trevlig filur =)

Sen spela vi kortspel och blev glada i hatten vissa mer än andra, tyvärr ^^
Var hemma vid 01,30 och somnade typ så fort jag la huvudet på kudden, sen sovit halva dagen eftersom jag mått
mindre bra idag.

Ikväll blir det bara lugnt här hemma, ska kolla på film
"Vid din sida" halv 10 på fyran iaf och sen somnar jag säkert efter den ^^



Caroline hemma hos Emma och Jack

 
jag och Ahlin :)


Ahlin, Jag, Carro och Malin :)



Mer bilder hittar ni på bilddagboken www.hejsari.bilddagboken.se och sen ni som vill ha bilder från igår (ni som var där dvs) får säga till så skickar jag dom över msn :)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0