Oldies

Jag fick världens chock utanför affären :P

Tjej i 14-15 års åldern: Hej Johanna, Emma hälsar! :)
JP: öööhm. Hälsa tillbaks.. :D
Tjej i 14-15 års åldern: Ja det ska jag göra. Hur är det med dig? :)
JP: Öhm Vem Emma förresten? :P Bra bra Själv?  Är det Björk? :O
Tjej i 14-15 års åldern: Ja :D Jag gissade på att du inte skulle känna igen mig heller. :P

Typ så lät det ^^
Men det var iaf Rydebäck Emmas lillasyster som var i glumslöv :P
Och hon är ihop med en som jag inprincip är granne med (bor 3 hus ifrån varandra typ)
Snacka om att världen är liten, sist jag träffade henne gick hon i 4an eller 5an och såg helt annorlunda ut
jämfört med nu vill jag lova :P
 
Well, det är alltid skoj att träffa på folk man känner och inte sett på år och dar :P


Lånade ju Gossip Girl boken (första av dom böckerna som finns)
häromdagen och jag ska vara ärlig; den suger jämfört med serien.
Serien är 100000 gånger bättre ^^

Så istället läser jag "Familjegraven"
Fortsättning på Grabben i graven brevid
Riktigt rolig bok faktiskt ^^


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Du kan låtsas prata ungerska. Väldig otur om konduktören kan det! Lycka till! :D

2009-04-22 @ 06:08:33
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0