Söndag

Hemma igen.
Vaknade hos louise vid halv 10 och kunde inte somna om så jag drog heeem!
Hunnit äta frukost samt gå en halvlång runda med hunden.

Igår tog jag och Louise det bara lugnt, var duktiga och gick en lång runda på kvällen.
Sen såg vi film "The Hole" eller vad den hette, halvskum men helt okej. Sen efter det började vi se på
"10 orsaker att hata dig" fast jag halvsov efter en halvtimme typ haha så jag gick och la mig ^^

Idag blir det att ta det lugnt hela dagen. Eventuellt plugga. :)



Jag & Lotti i fredags :)


Kommentarer
Postat av: miiah

sv: haha tack! ;d

allt bra? :)

kram

2010-05-09 @ 12:36:38
URL: http://miijauh.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0