lista 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del saker :) 

Höll du några av dina nyårslöften?
Vad jag minns hade jag inga löften för 2010

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Bekanta till mig blev föräldrar ja.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Jag vet faktiskt inte, en vettig karl? ^^

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Vet inget särskilt datum ^^

Vad var din största framgång 2010?

Att jag börja skolan? Extra jobba?

Största misstaget?

Det finns väll ett eller två sådana ja.

Bästa köpet?

Kameran. Helt klart!

Vad spenderade du mest pengar på?

Ny kamera och kläder. utan tvekan kläder.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Om vi bortser från att jag blev singel och därmed mådde dåligt i Februari.
Så har jag nog mått lika bra som annars.

Hur tillbringade du julen?

Jobbade till 14,00 sen var jag med familjen.

Blev du kär i år, i vem?

Nej, inte riktigt kär.

Favoritprogram på TV?
Grey`s anatomy! Samt How I met your mother & Big Bang theory! <3

Bästa boken du läste i år?

Twilight böckerna. what else?

Största musikaliska upptäckten?

Minnah Karlsson? haha nä men jag vet inte. Har lyssnat på samma musik detta året som 2009.

Något du önskade dig och fick?

komma in på skolan? haha

Något du önskade dig men inte fick?

Nej jag har varit nöjd detta året :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Hade praktik tror jag.. haha

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mitt år har varit bra :)

Vad fick dig att må bra?

Vänner, familj, musik.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson!

De bästa nya människorna du träffade?

Det är ofantligt många. Allt från massa folk i HBG till alla i skolan osv :) <3


Kommentarer
Postat av: Ida We

- Ja eller hur!! Älskar det :)



Gott nytt år! :D

2011-01-01 @ 18:52:03
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0