Ullared & klippning

Full rulle hela dagen idag.
Ullared först, väldans trevligt.
Dock blev de inte så mycket köpt faktiskt. Fick iallafall med mig säsong 1 av OC hem.
Sen får jag köpa dom andra 3 säsongerna här hemma. Alternativt önska mig dom i julklapp ^^

Sen nu ikväll har Hanna klippt mig. Blev bra och jag är nöjd!
Blev ingen utgång som planerat, well. Det kommer fler helger.
Vilket vi tackar gud för ^^

Nu funderar jag på att lägga mig och se ett OC avsnitt före jag slocknar.

TV`N - Världens bästa "vän" att somna till ^^



Kommentarer
Postat av: natta

Ska du på blogawards?

Tänkte samla in alla som ska med och lägga ut era bloggar på min sida så att man har lite koll på vilka som kommer :)

Hoppas att vi ses där!



Puss kram

Natalies.se

2010-08-22 @ 09:41:10
URL: http://natalies.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0