Baby I can see your halo

sovmorgon.
Dock vaknade jag 07,15 ^^
Har iallafall hunnit få gjort en hel del.
Varit ute med hunden 40 minuter, ätit frukost, samt städat mitt rum och
rockat loss lite grann med Aston. Sen nu ska jag duscha tänkte jag. Sen får jag ta tåget 20 i 12 =)

Ikväll blir det att åka hem till älsk efter praktiken :)



Hur sorglig på en skala från 1-10 är inte den? svar; 10!

http://www.youtube.com/watch?v=2aS8zwLAtCY&feature=fvw 

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace

You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

har också varit ute med hunden en längre promenad =)

2009-10-29 @ 10:40:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0