Panic Room

Söndag och jag är på bättringsvägen (på tiden!)
Det enda som besvärar mig nu är en mild förkylning, så de ska jag väll överleva. haha.

Dagen blir dock lugn, börjar praktik imorgon nere i Lund (sankt lars here I come!) Ska bli riktigt
kul och intressant faktiskt!
Dock bara introduktion 1-2 timmar imorgon så det blir kort eftermiddag (ska vara där 15,00).

Nu blir det dock film, wallander - tjuven. Planen var att se den igår men de krångla så därför blir det idag istället.

Såg Panic Room igårkväll. I normala fall brukar jag inte vara den som får svårt att sova efter jag har sett en film
men igårkväll hade jag bannemig det. Sen om det har att göra med att jag såg den filmen och var hemma själv till 01,00 inatt typ?! har jag ingen aning om.. antagligen. haha
Jag gillade filmen iallafall!




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0