01.01.11

Jag inleder årets första dag med att vara riktigt sliten och trött.
Nej inte pga bakfylla som många andra idag utan pga 3½ timmes sömn
och 7 timmars jobb idag..

Nyårsafton igår blev lyckat iaf.
Först blev de middag hemma hos Ahlin (dock oplanerad men klantiga jag tog buss
timme tidigare mot hbg så de blev så) sen film, spel och massa snack hemma hos Sara.
Trevligt Trevligt!


Sen var planen att jag skulle ta tåget hem 00.40. Men det var kaos nog att alla tågen
fram till 06,00 imorse var inställda. Tur världens bästa päron kunde hämta mig <3

Två bilder från igår :)




Kommentarer
Postat av: elin ;*

sv:tack :D

brea det är bra med mig också_:)

följa varandra via bloglovin?;)

2011-01-01 @ 22:21:36
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0