Today is the day!

Och som vanligt när jag ska iväg någonstans vaknar jag sådär överdrivet tidigt.
Ska inte åka förrens 13,30 hemifrån och jag vaknade halv 8. Well, hunden har fått en runda
på 40minuter och jag har käkit bullar till frukost. nom nom nom.
Nu ska jag väll bara slappa en timme till. Sen hoppa in i duschen så jag kan packa det sista sen.
(dvs schampoo, balsam, tandborste och smink)!

Förövrigt är det molnigt idag samt små snöar så jag hoppas bannemig på luftgropar!
När jag tänker efter är jag nog den enda som tycker det är skoj?!
 




Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: Japp de är den :)

Tack å desamma :)

2011-02-21 @ 10:03:03
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0