Om mitt liv vore en film

så skulle följande låtar ha spelats:


1. Öppna dina låtar (itunes, spotify, ipod, media player etc)
2. Sätt den på blanda
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "next" knappen
6. Ljug inte


Öppning:
Bruce Springsteen - Born in the U.S.A 
Vaknar upp: John Me - Love is my drug
Första skoldagen: Coldplay - Fix me
Förälskar sig: Nazareth - Love Hurts (JOMEN verkligen en passande låt ahaha)
Slagsmål: Lykke Li - Possibility
Gör slut: Black Eyed peas - I gotta feeling. (passar ännu mer..not)
Nervsammanbrott: Beyonce - Single ladies.
Åker bil: Owl city - fireflies
Tillbakablick: Alexander ryback - Fairytale
Bröllop: Softcell - Tainted love  (det är verkligen en bröllopslåt ja. haha)
Födelse av barn: Fronda - Jag är tillbaks (HAHAHHAHAHA)
Avgörande strid: George Clinton - Play that funky music white boy (krigslåt enda in i benmärgen)
Dödscen: Osis - wonderwall (passar väll rätt så bra)
Begravningssång: The Ting Tings - That`s not my name (kommer det stå fel namn på graven eller?)
Eftertexterna: Jojo - I`m way to cool for you boy.


Tror jag får ta och skriva en soundtracks lista, om nu mitt liv skulle råka bli så intressant
att det blir en film av det om 20 år ^^

Kommentarer
Postat av: Ellis

Väger dryga 3 kg mer än dig.



De värsta är att i flera års tid var jag fast på 2 kg mer än dig, och i december lyckades jag gå upp så jag vägde 4 kg mer än dig, nu pendlar ja mellan 3-4 hela tiden.



(vill ej skriva vad då de går o googla kommentarer, men du vet ju hur mkt du väger så de ba plussa :D)

2010-03-26 @ 00:55:13
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Hahaha, ja visst gör det ;D Speciellt med tanke på att hans säng står precis under ;D Hhaa!



Hoppas du har det fint!

2010-03-26 @ 07:41:13
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Evalotta

Sv: Jag bor i mitten! Men räknas väl som norrland :P

Dessutom bor jag på kusten,så det är lite kyligare,blåser...så snön brukar kunna ligga kvar ett tag!:(

2010-03-26 @ 13:57:08
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0