Jag borde lära mig hålla tyst

Sjukgymnast: Jaha, har vi någon frivillig som vill prova liften?
JP: JAG!

Av dom 20personerna som var där ikväll var ju såklart jag den som öppnade munnen först och
sa att jag kunde prova liften frivilligt. Jisses jag borde lära mig hålla tyst så jag slipper skämmas när jag väl
gör det jag erbjudit mig till sen. ^^

Kvällens föreläsning var iaf helt okej. Fick som sagt prova lift samt att man fick äta hur många
bullar med ost eller skinka man ville.
Jag klämde i mig hela 7 stycken. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin header du! :D

2010-06-01 @ 21:56:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0