Torsdag

Kom hem från skolan vid 12. Har väldigt skönt schema om jag får säga det själv.
Måndagar 08,00 - 14,30
Tisdagar 08,00 - 11,30
onsdagar 08,00 - 11,30
torsdagar 08,00 - 10,30
fredagar 08,00 - 10.30

jag gnäller inte om tiderna iaf :P

Var hos frisören tre timmar igår!
Men nöjd blev jag iaf, sen att hon blev frustrerad av att kamma ut mitt toviga hår
efter blekningen hör inte hit. haha tillochmed kammen flög iväg två gånger. det säger väll allt.
Det dryga med mitt hår är att även om jag kammar igenomdet så det är tovfritt tar det bara 15 minuter sen
är det tovor automatisk igen.
Men men nu har jag köpt nytt balsam så förhoppningsvis hjälper det till lite iaf :)

Bild på hur håret blev får ni antingen se ikväll eller imorron :P

Kommentarer
Postat av: Ahlin

Sånt är mitt hår oxå när det är långt ^^

2010-01-14 @ 13:22:51
Postat av: Em

Va? Skola? Det där är ju inte ens dagis-tider!! Inte fritids heller! Vad för skola går du? Hahaha! Vad skönt att du har så bra tider och att göra undan timmarna på morgonen är ju toppen!

2010-01-14 @ 20:35:05
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Hahaha! De DÄR tiderna i Landskrona? Men vad skall du hitta på resten av tiden då? Det är lite begränsad hur mycket tid man kan lägga ner i gågatan.. :D

2010-01-15 @ 17:08:57
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0