Ny tandkräm!

www.felsms.com Gör seriöst mina dagar!


Till:
Mitt ex
Sms: Mattes kompis skrev till honom på msn när han inte var hemma. När jag satt mig vid datorn så såg jag att han skrivit. "Hur fan kunde du få knulla Karaokebruden. Hon som var så snygg och du så ful ;) Jag visste inte vad jag skulle göra så jag tog hans tandborste och petade mig i arslet med.

Svar: Tack då vet jag. Jag köper ny på vägen hem.

Förklaring: Han var ett svin så han förtjänade det jag gjorde med tandborsten. Synd bara att jag skickade fel så att det inte fick någon effekt.


Kommentarer
Postat av: Disa

sv: faktiskt inte, helt myggfritt, hehe



Yes! felsms äger, haha :P

2010-08-16 @ 22:33:36
URL: http://disasblogg.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0