Heldag med töserna!

Riktigt trevlig dag och kväll igår med Ahllin & Sara.
Först Väla ett par timmar. fick köpt massa trevligheter.
Blandannat nya SkullCandy hörlurar till Ipoden. Basen i dom ska vi inte skoja om! <3
Jumpsuit, örhänge, armband och nytt smycke till navelpiercingen.
Samt två par leggins. Sånt kan man alldrig få för mycket av ju, speciellt inte eftersom
dom flesta jag har börjar sjunga på sista versen..

Efter väla åkte vi till Åstorp <3 (världens bästa håla jag lovar!) Där det blev pizza och film.
Vi såg "The Others" med Nicole kidman. Jag och Sara höll dock på att dö när det blev obehagligt.
Jag skrek, sen skrattade alla typ sådär höll vi på hela filmen ^^

Sen sjöng vi karaeoke och jag lovar. NU HAR JAG HITTAT MIN TALANG! Med andra ord; jag spöade dom andra två nästintill varje gång. Har man skills så har man! :D



Jag och Sara kollar film ^^

 

Gruppbild samtidigt som Ahlin sitter på Chat-roulette ^^



JP & världens bästa Sara!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0