Nog för att jag har torr humor

Men denna är faktiskt rolig!

Till: Gårdagens Date
Sms: Kändes som jag sket ut en kotte med taggarna nedåt. Jag rev nog sönder hela arlset.
Svar: Det lät ju inte så bra. Var det något fel på maten i går kanske?

Förklaring: Var ut och åt med en tjej kvällen innan. Vi stark indisk mat så det var nog maten som var orsaken. Nu ville jag inte att hon skulle veta hur jag kände när jag bajsade. Smset skulle vara som ett skämt till min polare. Vi träffades inte mer efter mitt felsms

www.felsms.com Ni förgyller min vardag! haha





Kommentarer
Postat av: miiah

sv: nice :)

haha precis, det har vi alldeles säkert ;D jag bor vid tandläkaren vid dammhagsskolan, haha ;D dudå? :)



kramr

2010-04-16 @ 15:19:19
URL: http://miijauh.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0