Lista

Namn: Johanna Sari
Ålder: 21 om två dagar ^^
Nämn något som gjorde dig glad igår: Lyckad förfest och fest!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade, på tok för tidigt!
Vad gjorde du för 15 min sedan: fixade med nya mobilen.
Det sista du sa högt: "Hunden är helt slut nu"
Det senaste någon sa till dig: “Ja han har varit ute mycket idag så"
Vad har du druckit idag: Nyponsoppa & Hallonsoda
Vad var det senaste du köpte: klänning :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: tror den är typ mörkblå?
Vad är det för väder hos dig nu: Solen håller på att gå ner :)
Godaste glassmaken: Dajm
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Sover du tungt: ja faktiskt ^^
Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta faktiskt.
Trivs du med ditt jobb: jag har inget jobb. Men skolan trivs jag i :D
Favoritklädsel: allt som funkar till leggins <3
Vad ser du om du tittar till höger: min garderob & dörr.
Vad gör dig glad just nu: Att jag har bästa tänkbara vännerna och familj.
Vad ska du göra härnäst: Funderar på att se en film.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Jag mår bra :D
Hur många kuddar sover du med: En platt en!
Morgon eller nattmänniska: bägge.
Vad är viktigast för dig: Familjen och vännerna. Ja och sen Assos då förstås =)
Är du kittlig: överallt.
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Oxe.
Stökigt eller välstädat: Full koll noll kontroll? ^^ haha

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den har vare bra =) Din då?

2010-04-25 @ 20:48:29
URL: http://baggeboo.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

hur är din kväll sötnos? (:

2010-04-25 @ 22:35:48
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

SV: Haha ja precis, men av någon konstig anledning brukar jag alltid vara sugen på att göra läxor när jag vaknar om jag är ledig. Efter det brukar jag dock sätta mig vid datorn och då är jag helt lost, och det är då fullkomligt omöjligt att få mig att göra läxor haha :)

2010-04-26 @ 10:38:30
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0