"Ju större desto bättre"

Igår blev det utgång.
Planen var först att jag skulle ta 00,30 tåget hem. Eller senast bussen 01,00 hem.
Det blev 02,00 bussen hem med Ellinor och min röst hade jag lämnat kvar någonstans
hemma hos oscar som hade förfest.

Jag fick även lära mig att ju större är bättre. Iaf när det kommer till motorer på bilar.
Vad är det med killar och bilar egentligen? ^^
Nä när det kommer till bilar så går jag efter utseendet och inte vad som finns under motorhuven. haha ^^
 



När man är ute med Elli kan man känna sig trygg.
Hon har både sån färgsprey och överfallslarm ^^


Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas ni inte fick användning för sprayen.. :D Jag tappade rösten en kväll jag var ute med jobb, men jag upptäckte det inte förrän på eftermiddagen dagen efter när jag ringde Egoina. :D

2010-04-10 @ 12:23:00
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0