Torsdag och bananpaj

Hemma och helt slut.
Kändes faktiskt onödigt att åka till Lund. Besöket tog seriöst inte mer än 5 minuter,
sen fick jag vänta 30 minuter på tåget hem. Och som om inte det räckte så lyckades jag glömma
min mössa på tåget ner imorse <,<

Praktiken gick också bra och när jag väl kommit hem till älsk igen i hbg blev det att jag bakade
paj som jag ska bjuda på imorgon. Ska ju börja på ny våning på tisdag nästa vecka
och på måndag är det höstfest så jag bjuder på fika imorgon istället :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Vad störande - när det går så fort ^^

2009-11-06 @ 09:53:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0