Stenhård paj?

Precis tagit mig ett riktigt varmt och skönt bad :)
Full rulle idag, precis som alla andra dagar nuförtiden.
Först praktik vilket gick bra. Pajen blev omtyckt. Vilket känns bra eftersom det kändes
som den skulle svika mig imorse, anledning: Sten hård. Hade säkert kunnat slå ner någon med den
om jag velat. I vilket fall som helst så mjuknade den sen eller något för det gick bra att äta den :P

Efter praktiken åkte jag hem och hämtade Assos som ska sova här till imorron :)


Kvällen blir lugn. Marcus är och håller träning så han är hemma vid halv 8 tror jag. Brukar
vara då han kommer iaf. :)
Så när han kommer blir det mat och sen film eller något tills han ska coh jobba :)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0