Måndag

Hemma från älsk igen.
Eller ja. Kom hem vid 12 tiden fast sen tog jag med hunden och åkte in till Landskrona och fixade lite.
Helgen har varit bra. Valbort i torsdags vilket resulterade i att folk var i Ninas sommarstuga (eller ja. hennes mormor och morfars sommarstuga) trevligt trevligt. Sen åkte vi ner till stan och allt dog typ. Så jag skulle träffa Lojse och sticka till Tivoli med henne, vilket sket sig ännu mer eftersom mitt fest humör dog samt att hon var så långt bort från tivoli hon kunde typ :P (okej, hon var på tågaborg när jag ringde men iaf ^^)
Slutade iallafall med att jag tog bussen hem till Klippan vid 23.50 iaf ^^

I fredags grillade vi på gröningen med marcus polare, trevligt trevligt.
Sen i lördags hände inte så mycket på kvällen faktiskt. Tog det mest lugnt och sådär precis som igår :)


Nu funderar jag på att möblera om i rummet.

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

Sv: Ja, det ska bli så himla kul! jag har sparat och sparat och försökt att dra in på allt! så nu ska här shoppas!

ja det tycker jag att du ska göra! alltid skönt med en endorfin kick ;)

2009-05-04 @ 16:18:02
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) svara gjärna på frågan : om du har ätit några jordgubbar under året? i inlägget "Årets första jordgubbar!" :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-05-04 @ 17:26:37
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Lojse

Haha, jag var ju på väg! Valborg kunde jag dock skippat, dock skulle du hängt med till Tivoli i lördags!

2009-05-04 @ 19:27:25
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0