Det där med nya läkare.

haha, igår när jag var hos doktorn sa han att jag skulle ringa om en vecka för att
få svaret på proverna. Dock ringde en annan doktor idag och sa att jag ska käka tabletter
eftersom jag har lågt järnvärde i blodet, sen när jag sa att jag haft det förr och ätit piller för det så
tyckte hon att jag skulle veta vilka piller det var. Väldigt enkelt att komma ihåg sånt
när det var typ 6-7 år sen jag åt sånt ^^
Det är småjobbigt med nya läkare. Eftersom dom i Lund visste allt om mig typ. Sen när jag blev 18 fick jag ju inte träffa dom 1 ggr om året mer, och nu dras typ hela visan upp igen, 10 år senare typ. För nya läkare. Lagom när dom i Lund "friskförklarat" mig, dvs kollat igenom hela mig och accepterat att jag är helt frisk men byggd liten :P

Well, får gå inom apoteket idag och hämta ut det så dom blir glada
och proverna blir bra som ska tas om en månad ^^

Nu ska jag kissa hunden sen åka till skolan iaf, sen då apoteket efter det :P


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Nu vet inte jag så mycket..., men varför behöver du järn? Antingen är ju något fel eller så äter du fel. Jag blev på gränsen till anemisk pga stärk mens... Lycka till! Viktigt att ha det värdet rätt!!

2009-05-14 @ 17:04:49
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Sv: ååh tackar :)



Håller med, läkare är luriga !

2009-05-14 @ 20:37:24
URL: http://fnordstrom.webblogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0