Musik

Kom på en sak när jag var ute med hunden i förmiddags.
Jag lyssna på Amanda Jenssen typ hela förra sommaren och våren. Sen nu under hösten och vintern
har jag inte lyssnat på henne alls nästan. Utan börjar nu igen när det fina vädret kom ^^


Träffade Ellinor också igår när jag hade varit på biblioteket och lånat bok till mamma.
Trevligt, inte sett henne på minst 4 månader iaf ^^
  Så vi stod och snackade ett tag om allt mellan himmel
och jord. Blir eventuellt att jag ska kolla på körens uppvisning också 23 april, när elli ska sjunga solo. (om jag nu inte glömmer bort datumen dvs :) Trevligt Trevligt. Bör träffa henne oftare känner jag :P




Bild på mig och Elli som är över 2 år gammal ^^

Kommentarer
Postat av: frida

Okej, men vilken tur att de kom på vem det var!

går själv på en ganska så stor skola såd et blir nog ganska svårt att få reda på vem det är :p

hur har din dag varit då?

kramkram

2009-03-20 @ 17:24:03
URL: http://fridala.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det tycker jag också vi borde göra! Den bilden måste vara gammal, det känns som en evighet sedan

2009-04-21 @ 22:42:33

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0