Fredag kväll

Nyss kommit hem från Tivoli och Marcus har åkt till jobb <,<.
På tivoli var det skoj iaf :)
Nu ska jag kolla runt lite samt prata med Ahlin på msn, sen ska jag dra in bordet från
uterummet i päronens sovrum, ta ner min dvd. sen blir det Gossip Girl en timme eller två.
Kanske tre ^^


Pratat med mamma har jag också hunnit göra.
Dom är i Finland nu och planet därifrån till Thailand går 00.15.
Men dom hade det bra iaf så det var ju tur,
känner jag henne rätt kommer hon skicka sms när dom är framme i Thailand också dock.
haha :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej kalsonger faktiskt :P

2009-03-21 @ 10:50:04
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: frida

ojj det lät härligt. :) själv Har haft simskola nu på morgonen och sedan blir det främmande. Imorgon blir det nog mest tv skulle jag tro :p

kramkram

2009-03-21 @ 12:31:50
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0