Frågor & svar

Lovar du att vara ärlig? Jadå.
Du heter: Johanna
Smeknamn:
JP, Johnny, Puma, Johnny Puma, JP m.m kärt barn ahr många namn :P
Låt som när du är ledsen sörjer till?
: Coldplay - Fix you.
Beroende av:
Ipod och mobilen ^^
Vad tror folk om dig?:
 Hm, förhoppningsvis trevlig ^^
Stämmer det?: Jadå :P Jag är trevlig jag ^^
Vad säger du för att imponera på någon?: Beror på vem det är :P
Hur imponerar man på dig?:
 hm. Genom att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv?:
 haha oja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Allt är bra med oss, Hur har ni det där hemma?"
Var bor du?:
Glumslöv
Trivs du där?: Helt okej, nära till det mesta faktiskt.
Äger du några converse: Ja, 2 par, ett par vita och ett par svarta.
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider
Brukar du bli för full: Dricker sällan nu för tiden. Men någon gång har det hänt att det blivit för mycket.
Är du allergisk mot något: Överkänslig mot kontakt med vatten, säger dom. men jag vet inte ^^
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen:
 Antingen "Hej det är johanna" eller bara  "Heej"
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Beror på vem som gjort mig ledsen
Antal timmar sömn inatt:
8 =)
Brukar du komma i tid:
Ja för det mesta :P
När blev du fotad senast:
Förra helgen ^^
Hur känner du dig nu:
Pigg, ska snart duscha också =)
Vanligaste färg på dina kläder:
Varierar.
Vad tycker du om fötter:
Fräscha fötter är najs, ofräscha är mindre najs :P
Vad saknar du:
ingenting faktiskt. Möjligtvis ett jobb.
Hade du en bra kväll igår: Jadå, den var fräsig :P
Favorit dryck på morgonen:
Juice, Oboy eller te.
Rakar du benen:
Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierer.
Är du blyg?: Det händer :p
Sysslar du med någon idrott:
Börjat gymma denna veckan om det räknas som idrott?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut.
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon:
Vet ej, pluggar till matte provet på tisdag.
Vad längtar du till?: Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Jag vet vilka jag har och dom står mig nära :)
Vad använder du för shampoo?: olika ^^
Hur gammal är du:
19 snart 20.
Tycker du om någon just nu:
Marcus <3
Gröna eller röda äppeln:
Röda.
Vilken tid gick du upp idag:
09,30
Har du sovit i din egna säng inatt:
nä, mamma och pappas nu när dom är i thailand :D
Har du strumpor på dig nu:
yes.
Är det okej att gråta:
Varför skulle det inte vara det?
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara och flytta.
Bär du glasögon eller linser: Ja
Har du piercing:
Öronen
Vill du gifta dig:
Ja
Vill du ha barn: Ja
Är du bra på att laga mat:
Haha jobbar på det ^^
Är du flygrädd: Nej, jag gillar det =)
Är du musikalisk?:
Inte helt,
Vad dricker du helst när du är törstig:
hm. Juice tror jag faktiskt.
Tror du på ett liv efter döden:
Vet ej <,<
Tycker du om sushi:
Verkligen inte.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Beror på :P Jag är nog både och ^^
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
Nej, river av dom ^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Johanna!



Tack! Vad roligt!

Du lägger en beställning på min mail. Nu vet jag ju vilka örhängen du är intresserad av, men jag behöver din mail-adress, adress och hur betalning osv går till tar vi alltså lättast över mailen. Så maila mig så fort du kan.



Mvh

Sanna Sjögren

Handmade By Sanna

2009-03-28 @ 11:41:33
URL: http://handmadebysanna.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ja, magnus va värd det.



Tack. Idag så ska jag städa hela huset eftersom vi ska fira mamma imorgon och mamma får inte lov att göra ngt eftersom hon precis opererats. Så därför får jag göra allt som behövs. =P

Själv?



Prenumerera på varandra? =)

2009-03-28 @ 13:11:03
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Elin

Linnet kommer från H&M! :)

2009-03-28 @ 18:59:45
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0