Tremble for my beloved.

Hemma från familia igen :)
Blev två böcker och ett linne som köptes :P
Något irriterande att vi först hittade tredje boken inne på familia för typ 229 kr.
Sen när vi gick in på ica hittade vi fjärde boken för 169 kr. När den kostade 229 kr inne på familia :P
Synd dom inte hade tredje boken på ica också. Då hade jag köpt den där sen gått och lämnat tillbaks den
jag köpte inne på familia ^^


Vi hann även med att sitta på Grafitti och käka paj gott gott :)


Nu sitter jag hemma hos marcus i hbg igen och kollar runt på youtube blandannat :)


Imorgon är det midsommar och jag är inte helt 100 på vad som händer än?
Eventuellt hem till Carro och Lenny om dom ska ha något men det märker vi =)

Kommentarer
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: vi får hoppas att vi får en liten glimt av solen iaf :)

2009-06-18 @ 15:58:15
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: ja, du... Det är ju sommarlov, så jag tar dagarna som de kommer. Allt från att lira gitarr på altanen med vänner till att vara nere vid havet :)

själv? :)

2009-06-18 @ 16:21:30
URL: http://fiafiax.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0