Midsommarafton

gick upp runt 13,40 idag typ eller något sånt :P
Ikväll blir det inte lika sent, funderar på att lägga mig nu och läsa en stund
(halvtimme max) sen sova :)

Idag har jag iaf varit hemma i Glumslöv en sväng.
Följde med mamma, syrran och Aston hem till Ingela & Tommy.
God mat, god dryck, trevligt folk, söta hundar ^^

Sen åkte jag hem till Marcus igen, så var här kompisar till honom eftersom dom spelade
xbox =) Nu är han dock på jobb och jag funderar som sagt på att lägga mig och läsa i 30 min max och sen sova =)

Kommentarer
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: Skola går jag fortfarande i, men jag har ju sommarlov nu :)

själv?

2009-06-20 @ 11:18:48
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Sover du fortfarande eller? :D

2009-06-20 @ 16:13:21
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0